اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم مرداد امسال صورت می‌گیرد

نمایش آثار منتخب تبلیغات شهروندی در اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان گفت: از دهم مردادماه سال جاری نمایشگاهی از آثار منتخب تبلیغات شهروندی در پاتوق شهروندی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش آثار منتخب تبلیغات شهروندی در اصفهان

مهدی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تبلیغات شهری هم‌زمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این نمایشگاه از دهم مردادماه به مدت 20 روز از ساعت 17 تا 20 برای تماشای عموم در پاتوق شهروندی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نخستین دوره از این طرح است، افزود: در این دوره 24 طرح برگزیده تبلیغاتی با موضوعات فضای سبز، بازیافت و قوانین و مقررات ایمنی که در سال گذشته طی ماه‌های مختلف در خیابان‌ها و معابر شهر نصب شده بود به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری استان اصفهان با بیان اینکه این طرح‌های تبلیغاتی رتبه نخست کشور را در جشنواره ملی شهر فرهنگ، از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها کسب کرده است، تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه علاوه بر آموختن و تعمیق مفاهیم شهروندی، فضایی مناسب برای هنرمندان عرصه طراحی است.

وی ادامه داد: افزایش انگیزه و رغبت هنرمندان به فعالیت در زمینه‌های مختلف با مضامین فرهنگ شهروندی یکی از اهداف اصلی کمیته فرهنگ شهروندی بوده و تاکنون چندین جشنواره بزرگ ملی و استانی با همین هدف برگزار شده است.

بقایی در ادامه به وعده شهرداری اصفهان به هنرمندان فعال در عرصه مسائل شهری اشاره و اضافه کرد: اختصاص نمایشگاه رایگان به هنرمندان عرصه فرهنگ شهروندی وعده شهرداری اصفهان به هنرمندان است.

وی افزود: خلق اثر متناسب با سرفصل‌ها و موضوعات شهروندی و مشکلات و معضلات شهری و هم‌چنین برخورداری از کیفیت هنری لازم از شرایط پذیرش آثار برای نمایش عمومی است.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری استان اصفهان تاکید کرد: این آثار در صورت تایید از سوی کارشناسان هنری کمیته فرهنگ شهروندی، به مدت 10 تا 15 روز در گالری پاتوق شهروندی واقع در ضلع جنوبی پل خواجو به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول