اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس قزوین:

حضور 4 تیم مردان و زنان تنیس قزوین در لیگ دسته یک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس استان قزوین با بیان اینکه تیم خانم‌ها در یک دوره قهرمان لیگ برتر تنیس شده‌اند، عنوان کرد: 2 تیم مردان تنیس استان قزوین و 2 تیم از زنان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

حضور 4 تیم مردان و زنان تنیس قزوین در لیگ دسته یک

محمدرضا شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: آموزش تنیس باید از سنین 10 سال به بالا جدی‌تر دنبال شود و از مهم‌ترین دغدغه‌های هیئت تنیس استان قزوین قوی کردن تنیس از پایه است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 170 عضو بیمه شده در هیئت استان قزوین وجود داشت، بیان کرد: هیئت تنیس استان قزوین بیش از 100 عضو معمولی، حدود 50 عضو ثابت و حرفه‌ای دارد و امیدواریم امسال این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

حضور 4 تیم مردان و زنان تنیس قزوین در لیگ دسته یک

شهیدی با بیان اینکه تیم خانم‌ها در یک دوره قهرمان لیگ برتر تنیس شده‌اند، عنوان کرد: دو تیم مردان تنیس استان قزوین و دو تیم از زنان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

رئیس هیئت تنیس استان قزوین ادامه داد: در بخش انفرادی در سنین 12 سال، سال گذشته استان قزوین نایب قهرمان و در سنین 14 سال در دو سال گذشته استان قزوین مقام سوم کشور را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص داد.

وی افزود: کسب مقام‌های ذکر شده حاکی از وضعیت مطلوب هیئت تنیس استان قزوین در کشور دارد.

برگزاری مسابقات چهارجانبه برای آمادگی بیشتر تنیسورهای نوجوان کشور در قزوین

شهیدی عنوان کرد: برای آمادگی بیشتر تنیسورهای 12 تا 14 سال برای حضور در رقابت‌های کشوری، مسابقات چهار جانبه‌ای با حضور چهار تیم برتر تنیس کشور در استان قزوین برپا می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسابقات دوستانه‌ای نیز هر هفته در روزهای جمعه در سنین 12 تا 14 سال برای تنیسورهای قزوینی برگزار می‌شود که این مسابقات برای آمادگی بیشتر بازیکنان است و در خاتمه نیز تنیسورهای برتر از طرف هیئت تنیس استان قزوین هدایایی دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس استان قزوین در خاتمه تأکید کرد: هیئت تنیس استان قزوین از آمادگی خوبی برخوردار است و در نظر داریم تا با جذب بیشتر نوجوانان و جوانان در آینده آموزش تنیس را از سنین پایه آغاز و تنیس استان قزوین را از پایه رشد دهیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول