اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

زنان کارمند اردبیلی پنج‌شنبه‌ها دورکاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: بانوان شاغل در ادارات اردبیل روزهای پنج‌شنبه می‌توانند در منزل حضور یافته و دور‌کاری انجام دهند.

زنان کارمند اردبیلی پنج‌شنبه‌ها دورکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: طرح دور‌کاری به دلیل برخی نارسایی‌ها آنگونه که انتظار می‌رفت مطلوب و مناسب پیش نرفت به طوری که با تفویض نشدن اختیارات به استان‌ها و حالت تمرکزی پیدا کردن طرح دور‌کاری در بسیاری از استان‌ها همچون استان اردبیل در یک فرایند مطلوب قرار نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً با تغییراتی که در این زمینه به وجود آمده و با تفویض اختیار به استان‌ها با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه ما به بانوان شاغل در ادارات این فرصت را دادیم که در این روز بدون حضور فیزیکی در اداره کارها را در خانه انجام داده تا مراقبت لازم از کودکان و نوجوانان خود را نیز انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل با اعلام اینکه این حرکت به معنای تعطیلی روز پنج‌شنبه نیست، یادآور شد: در این زمینه در جلسه اخیر به 17 متقاضی با بررسی جوانب امر پاسخ مثبت دادیم و بانوان شاغل در اردبیل می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیپور با اعلام اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید براساس قانون با این کار موافقت کنند، گفت: امیدواریم مدیران اجرایی ما با طرح دور‌کاری روزهای پنج‌شنبه برای بانوان موافقت کنند که ما استارت این کار را از مجموعه استانداری آغاز کردیم تا برای سایر دستگاه‌های اجرایی نیز این امکان فراهم شود تا بستر دور‌کاری کارکنان زن شاغل خود را در روزهای پنج‌شنبه فراهم آورند.

این مسئول به متفاوت بودن شرایط اجرای دور‌کاری در استان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ما در یک فرایند مطلوب سعی می‌کنیم طبق شرایط و مقتضیات استان اردبیل این اهداف را پیگیری کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل از سخنان خود با یادآوری اینکه نشست با مطبوعات و اهالی رسانه و کار اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف معاونت‌های استانداری اردبیل به صورت دوره‌ای ثمر‌بخش بوده است، تصریح کرد:‌ ما به تعامل و ارتباط شفاف و روشنگرانه در این حوزه نیاز داریم تا بتوانیم بسیاری از واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیپور در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ در قالب 10 برنامه موضوع تحول اداری پیگیری می‌شود که در این 10 برنامه اقدامات و پیشگیری‌های لازم را نیز مدنظر قرار دادیم تا روند مطلوبی را در اجرای هر بخش از این برنامه‌ها شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول