اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی:

خاطرات زنان شهیده و ایثارگر آذربایجان‌ غربی مستند می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مستند خاطرات زنان شهیده و ایثارگر استان به زودی تولید می‌شود.

خاطرات زنان شهیده و ایثارگر آذربایجان‌ غربی مستند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان ظهر امروز در نشست فرهنگ عمومی اظهار داشت: این مجموعه مستند با همکاری بانوان حاضر در ستادهای پشتیبانی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل استان و همچنین تعدادی از خانواده‌های شهدا تدوین می‌شود.

وی افزود: در همین راستا مذاکرات اولیه با گروه فیلم‌برداری انجام و برخی تصاویر نیز آماده شده و هم‌اکنون در مرحله نهایی تدوین و تنظیم فیلمنامه مستند هستیم.

دهقان ادامه داد: دو تیم متشکل از تصویربردار، صدابردار و سایر دست‌اندرکاران برای تولید این مجموعه تلاش می‌کنند که امید است تا پایان تابستان نتیجه این اقدامات در دسترس مردم قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی این مستند را اثری ماندگار در تاریخ استان دانست و ابراز داشت: درصورتی که حمایت‌های مالی از تولید چنین مستنداتی انجام شود می‌توان در آینده شاهد بهره‌برداری از چندین مجموعه مستند بانوان شهیده و ایثارگر بود.

دهقان در ادامه با اشاره به تدوین کتب خاطرات زنان شهیده استان خاطرنشان کرد: این کتب با استفاده از مطالب به دست آمده از همرزمان و خانواده‌های شهدای زن استان تدوین می‌شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی خانواده‌های زنان شهیده استان در گذر تاریخ به فراموشی سپرده شده‌اند که به همین منظور باید تلاش شود تا نقش این خانواده‌ها و شهدای آنان در ماندگاری تاریخ انقلاب اسلامی بیش از این فراموش نشود.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی در پایان ابراز امیدواری کرد که کتاب شهدای شاخص استان تا اواسط پاییز آماده شده و خاطرات سایر شهدا نیز به طور منظم مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول