اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجرد:

رعایت حجاب ارزش و عظمت زنان را بسیار بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: حجاب و عفاف دو ارزش در جامعه اسلامی هستند و عظمت زنان را بسیار بالا می‌برند.

رعایت حجاب ارزش و عظمت زنان را بسیار بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داوودی عصر امروز در جلسه ستاد صیانت کمیته حجاب و عفاف که در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، گفت: اسلام حجاب را برای زنان واجب کرده است زیرا این حجاب بهترین وسیله است که زن را از خطر بیگانه حفظ می‌کند.

وی بیان کرد: در جامعه اسلامی حجاب و عفاف دو ارزش هستند و باید در این زمینه به آنها توجه ویژه‌ای شود و این فرهنگ مهم در جامعه  نهادینه شود.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: بحث حجاب و عفاف یک بحث فرهنگی و مذهبی است که به برنامه‌ریزی تدریجی و ریشه‌ای نیاز دارد و این امر یکی از ضروریات دینی است و نیازمند به برنامه‌ریزی دقیق در زمینه‌های فرد، خانواده و اجتماع دارد.

وی اظهار داشت: برای مشکل بدحجابی باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد و آگاه کردن بانوان از شخصیت‌های کاذب ضروری است.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: دشمنان در زمینه حجاب کم کم وارد کار می‌شوند و به آرامی حجاب را از زنان می‌گیرند و به همین ترتیب مبارزه با جنگ نرم باید به آرامی صورت بگیرد چراکه یک باره نمی‌توان زنان را به رعایت حجاب مجبور کرد و باید آرام آرام با جنگ نرم مبارزه کنیم و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.

وی یادآور شد: فرهنگ حجاب و عفاف باید به آرامی در جامعه اسلامی ترویج داده شود و حجاب یکی از ارزش‌ها به حساب می‌آید و رعایت آن انسان را تضمین می‌کند، به همین دلیل اسلام بر رعایت حجاب بسیار تاکید کرده است.

داوودی با اشاره به این که شهرستان بروجرد یک‌هزار و 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: باید به حرمت خون این شهدا و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف در جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول