اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاینات:

مشکلات عشایر مورد توجه مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان قاینات گفت: مشکلات عشایر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مشکلات عشایر مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین آلامی در جلسه بررسی مشکلات عشایر بخش سده که با حضور مدیرکل امور روستایی، مدیرکل امور عشایر و تعدادی از مسئولان شهرستانی در محل روستای کمیران برگزار شد، اظهار کرد: دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و افراد مستضعف داشته است.

وی بیان کرد: وظیفه ما پیگیری مشکلات عشایر است و هدف دولت خدمت به مردم است که باید این مهم مورد توجه مسئولان استانی و شهرستانی نیز قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قاینات ادامه داد: ارزش و قداست عشایر برای نظام آنقدر بالا است که امام بزرگوار در جملاتی زیبا عشایر را ذخایر انقلاب دانستند.

آلامی هدف اصلی از دیدار با عشایر و حضور در مناطق عشایری را ایجاد دلگرمی برای مردم دانست و افزود: در این دیدار‌ها مسئولان از نزدیک با مشکلات عشایر آشنا می‌شوند.

در این جلسه نمایندگان عشایر روستاها به بیان مشکلات پرداختند که عمده مشکلات تامین آب شرب بهداشتی و اشتغال جوانان و خرید تضمینی دام عشایر توسط دولت بیان شد.

* ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار قرار دارد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان قاینات گفت: عزم جدی دولت و مجموعه فرمانداری شهرستان قاینات بازسازی مزار مطهر شهدای تمامی روستاهای شهرستان در سال 91 است.

آلامی ادامه داد: آرزوی والدین گرانقدر شهدا این است که تا زنده هستند مزار شهید آنها بازسازی شود.

وی بیان کرد: در سطح شهرستان‌های قاینات و زیرکوه 103 روستا دارای گلزار شهدا هستند که 75 درصد این گلزارها بازسازی شده و 25 درصد نیاز به بازسازی دارند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول