اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی بسیج فارس:

بسیج خواستار احقاق حقوق جامعه عشایری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای عالی بسیج فارس گفت: برای گرفتن مطالبه و حقوق جامعه عشایری هیچ گروه و یا فردی شایسته‌تر از بسیج نیست.

بسیج خواستار احقاق حقوق جامعه عشایری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش بسیج عشایر فارس در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: جوانمردی، غیرت، وفاداری، شهامت و ولایت‌مداری از شاخصه‌های اصلی جامعه عشایری بوده چراکه شاکله تفکر عشایری برگرفته از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

عباسی خاطرنشان کرد: بسیجیان در راه اعتلا و پیشرفت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی گام برداشته و با حضور خود در صحنه انقلاب، ایران اسلامی را در برابر دشمنان حفظ و حراست کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گرفتن سرمایه با نیروی متخصص و خلاق بسیجی از اهداف این نهاد مردمی است، افزود: انسان آرمانی، متعهد و علاقمند به توسعه، با حضور در صحنه مطالبه‌گر حقوق از دست رفته جامعه است.

امام جمعه قائمیه بیان کرد: بعضی‌ها در قالب شعار، برپایی جشنواره و هفته‌نامه، خود را حامی و سکاندار جامعه عشایری قلمداد کرده‌اند که باید با هوشیاری و روحیه بسیجی به مقابله با این ترفندها گام برداریم.

رئیس شورای عالی بسیج عشایر فارس تصریح کرد: مهم‌ترین استراتژی جامعه عشایری، ترویج فرهنگ بسیجی در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی است و باید برنامه‌های خود را حول محور ولایت قرار دهیم.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در این همایش طی سخنانی خاطرنشان کرد: هیچ دورانی شیرین‌تر و باارزش‌تر از حضور در دوران دفاع مقدس نبوده است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس بیان کرد: مدیری که به دور از افکار بسیجی بوده و دکور اطاقش 140 میلیون تومان ارزش داشته باشد مدیر موفق و در خط ولایت نبوده و به دنبال مطالبات مردم نمی‌رود.

وی اضافه کرد: فرهنگ بی‌ریایی نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان باید راهنمای عمل مدیران و مسئولان قرار گیرد تا شاهد تکریم ارباب رجوع در ابعاد گسترده در اداره‌ها و مراکز دولتی و غیردولتی باشیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول