اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایری کرمان اعلام کرد

آبرسانی کامل به مناطق عشایری سیرجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: آبرسانی سیار به مناطق عشایری شهرستان سیرجان به طور کامل اجرا شده است.

آبرسانی کامل به مناطق عشایری سیرجان

علیرضا شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اداره کل امور عشایری استان کرمان اظهار داشت: آبرسانی سیار به میزان 26 هزار متر مکعب به مناطق عشایری شهرستان سیرجان به طور کامل اجرا شده است.

وی با اشاره به احداث 90 متر مکعب مخزن ذخیره آب سرپوشیده در مناطق تلخوئیه، بید جنزی و استخر سنگی گفت: خاکبرداری 120 متر مکعب، دورچینی 155 متر مربع، سقف‌ بتنی 60 متر مربع، لوله‌کشی و نصب پمپ برقی و ایزوگام سقف در منطقه عشایری چاه زهرا با پیشرفت 100 درصدی روبه‌رو است.

شاکری افزود: آبرسانی سیار به میزان 700 متر مکعب در مناطق عشایری باب‌جستی با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی مواجه است و مرمت و تسطیح 700 کیلومتر جاده‌های مناطق عشایری شهرستان کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به احداث یک باب مخزن ذخیره آب به حجم 30 متر مکعب در منطقه عشایری چاه میل تصریح کرد: منبع آب آشامیدنی در منطقه بنکوئیه  شهرستان بردسیر نیز به اتمام رسیده است.

شاکری بیان داشت: پمپاژ چاه بهرامجرد و فونداسیون انبار چند منظوره در بهرامجرد و لاله‌زار با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، احداث چهار باب استخر در منطقه استخر ترش، چناران، قنات، گود بید و لایروبی قنات در افضل‌آباد بنکوئیه با پیشرفت فیزیکی 100 درصد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: خرید لوله و تانکر آبرسانی سیار و نگهداری راه‌های عشایری به مقدار 600 کیلومتر، تیغ‌زنی در مناطق عشایری با پیشرفت فیزیکی 80 درصد صورت گرفته است و آبرسانی سیار عملیات راه در حال انجام است.

شاکری گفت: خرید 15 دستگاه تانکر و لوله پلی‌اتیلن در مناطق عشایری شهرستان بردسیر در مورد طرح خشکسالی و حفر چاه در منطقه اصفهانوئیه با پیشرفت فیزیکی 100درصد به انجام رسیده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول