اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

9 هزار واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت 9 هزار و 260 واحد مسکن مهر در این استان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

9 هزار واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر این استان در ماه‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار است که البته باید تلاش کرد تا این پیشرفت از رشد بیشتری برخوردار شود.

وی افزود: دستگاه‌های خدمت‌رسان در پیشرفت فیزیکی مسکن مهر نقش مهمی دارند که باید در این راستا تلاش ویژه‌ای کرد.

عنابستانی بر ضرورت رفع مشکلات آب، گاز و برق مسکن مهر این استان تاکید و اضافه کرد: مشکلات برق، آب، گاز مسکن مهر باید تا 48 ساعت آینده مورد بررسی قرار گیرد و با افرادی که در این ‌ارتباط‌ تعلل کنند برخورد می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از پیشرفت فیزیکی 2/59 درصدی مسکن مهر این استان در تیرماه خبر داد و گفت: این رشد در روزهای اخیر از روند بیشتری برخوردار بوده که امید می‎رود این پیشرفت ادامه داشته باشد و از رشد چشمگیری برخوردار شود.

عنابستانی با بیان اینکه یک هزار واحد مسکن مهر در شهرک منظریه تا پایان شهریور ماه باید تحویل متقاضیان شود، اظهار داشت: با افزایش وام‌ها و انجام اقدامات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان امید می‎رود این هدف به موقع محقق شود.

وی از تکمیل 9 هزار و 260 واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد واحد، 5 هزار و 464 واحد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و 3 هزار و 796 واحد نیز دارای رشد کمی است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های ذی‎ربط و تعاونی‌های عامل است که باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول