اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

تحریم‌ها را به باتلاق نابودی استکبار تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: به یقین ملت ایران تحریم‌ها را به باتلاق نابودی استکبار جهانی تبدیل می‌کنند و از این تهدید برای خود فرصت بالندگی درست می‌کنند.

تحریم‌ها را به باتلاق نابودی استکبار تبدیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: دشمن زبون با تحریم اقتصادی ایران سعی دارد ملت مسلمان ما را تحت فشار قرار دهد تا با عقب‌نشینی از برخی اصول و مبانی در برابر خواسته‌های آنها تسلیم شویم در حالی که چنین رویایی را آنها به گور می‌برند.

وی ضرورت همراهی مردم در تنظیم بازار و صرفه‌جویی در مصرف را یادآور شد و تصریح کرد: نباید خانواده‌ها به جو روانی ایجاد شده در بازار وقعی نهند چرا که دشمن با این حرکت خود سعی می‌کند ملت ما را از ادامه مسیر ناامید کند.

قیاسی در اولین نماز آدینه ماه رمضان در جمع نمازگزاران بیله‌سوار خاطر نشان کرد: خود آمریکا و همدستانش به خوبی فهمیده‌اند که نتیجه این تحریم‌های هوشمند و به خیال خود فلج‌کننده جز بی‌آبرو کردن خودشان هیچ ثمری ندارد و به همین دلیل با کارشکنی در حوزه‌های مختلف سعی دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به نزدیکی ایام اکرام و اطعام نیازمندان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برجستگی‌های ماه رمضان دستگیری از نیازمندان و فقرا است که نباید به هر دلیلی و بهانه گرانی‌ها این موضوع نادیده گرفته شده و یا نسبت به آن قصور و کوتاهی شود.

وی اضافه کرد: فضیلت ماه رمضان فضیلت دوری از گناهان و نزدیکی قلب‌ها به یکدیگر است و چنین فضیلتی را باید قدر و ارج نهاد.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه خطبه‌های نماز سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران را با همت و درایت امام راحل و آیت‌الله طالقانی گرامی داشت و بیان کرد: نماز جمعه سنگر همیشه مستحکم انقلاب اسلامی است که عده‌ای سعی می‌کنند این سنگر ارزشمند را با حربه‌های مختلف بشکنند.

قیاسی در ادامه به اهمیت اهدای خون اشاره کرد و گفت: این تفکر غلطی است که در ماه رمضان نمی‌توان اهدای خون کرد بلکه شایسته است امت حزب‌الله برای دستگیری از بیماران و نیازمندان به خون در این کار مشارکت کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول