اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

وحدت مسئولان بهترین راه عبور از تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مراغه وحدت مسئولان را بهترین راه عبور از تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار عنوان کرد.

وحدت مسئولان بهترین راه عبور از تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان کشوری افزود: در وضعیتی که دشمنان از هر طرف و با هر وسیله‌ای قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند تنها راه عبور از مشکلات وحدت و مقاومت در مسائل اقتصادی و سیاسی است.

امام جمعه مراغه با محکوم کردن کشتار مسلمانان در میانمار افزود: سران کشورهای مسلمان و عربی به جای حمایت از مسلمانان میانمار در تلاش هستند تا به حکومت بشار اسد در سوریه پایان دهند.

وی با محکوم کردن سکوت کشورهای غربی و سازمان ملل در خصوص جنایت بشری در میانمار، تصریح کرد: اگر یک صهیونیست در جایی از دنیا به هلاکت می‌رسید ده‌ها بیانیه محکومیت صادر می‌شد.

پورمحمدی با بیان اینکه سوریه و حزب‌الله خط مقدم جنگ مردم ایران با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است، گفت: انفجار در عراق و شهادت شیعیان و جنایت در سوریه، فلسطین و لبنان توطئه‌های آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه مراغه افزود: آمریکا و برخی کشورهای غربی و عربی تلاش می‌کنند با شکست بشار اسد در سوریه راه را برای جنایت بیشتر صهیونیست‌ها در لبنان، فلسطین و کشورهای منطقه فراهم کنند.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری افزود: آن شهید بزرگوار شهید مظلوم راه مشروعیت مشروطه بود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول