اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی کاشان خبر داد

استقبال 3 هزار نفر از کلاس‌های بهزیستی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از برگزاری کلاس‌های آموزشی در مجتمع‌های خدماتی بهزیستی کاشان خبر داد.

استقبال 3 هزار نفر از کلاس‌های بهزیستی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امین عسگری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 3 هزار نفر از نوجوانان و جوانان در کلاس‌های آموزشی بهزیستی کاشان در مجتمع‌های خدماتی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان در شهرهای قمصر، جوشقان و کامو، برزک، طاهرآباد و سن‌سن حضور دارند.

وی، کلاس‌های آموزشی را شامل آموزش‌ هنرهای دستی، ورزشی، دینی و مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج برشمرد و گفت: در کلاس‌های هنرهای دستی، آموزش‌های خیاطی، گلدوزی، قلاب‌بافی و گل‌سازی برای هنرجویان علاقه‌مند به این رشته‌ها آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی کاشان همچنین روخوانی قرآن، احکام، کامپیوتر، زبان انگلیسی و دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج را از دیگر کلاس‌های آموزشی بهزیستی کاشان در این مجتمع‌ها اعلام کرد.

وی در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزش ورزش در این مناطق خبر داد و گفت: علاوه بر کلاس‌های هنرهای دستی، دینی و مهارت‌های زندگی کلاس‌های آموزش ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، کاراته و  تکواندو  برای هنرجویان نوجوان و جوانان این مناطق برگزار می‌شود.

عسگری، غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین افزایش سطح آگاهی و معلومات جامعه هدف بهزیستی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط بهزیستی شهرستان کاشان اعلام کرد و گفت: این کلاس‌ها با همکاری مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهرستان کاشان در مجتمع‌های خدمات بهزیستی مناطق شهری تابعه شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

کلاس‌های آموزشی در مجتمع‌های خدماتی بهزیستی کاشان از ابتدای تابستان سال‌جاری آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد. 

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول