اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی کاشان خبر داد

ایجاد 640 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی کاشان

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان گفت: طی یکسال گذشته 634 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان کاشان فراهم شده است.

ایجاد 640 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی کاشان

امین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، سهم بهزیستی شهرستان کاشان برای ایجاد اشتغال را 50 فرصت شغلی اعلام کرد و اظهار داشت: با فراهم شدن 634 فرصت شغلی در شهرستان، بیش از یک‌هزار و 268 درصد بیش از سهم تعیین شده فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: بهزیستی شهرستان کاشان برای ایجاد این میزان فرصت شغلی در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی پرداخت کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، از افتتاح یک باب کارگاه تولیدی کفش ویژه اشتغال زنان سرپرست خانوار در منطقه فین کاشان همزمان با هفته بهزیستی خبر داد و گفت: این کارگاه تولیدی با ایجاد 12 فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار در زمینی به مساحت 200 متر مربع و زیربنای یکصد متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان افتتاح شده است.

این مسئول از افتتاح و بهره‌برداری ساختمان جدید مرکز کاشانه مهر ویژه معلولان جسمی حرکتی در محله میرنشانه کاشان خبر داد و گفت: این مرکز با 300 میلیون تومان هزینه خرید و تجهیزات در قالب کارگاه‌های آموزشی حمایت شده ویژه مددجویان زیرپوشش بهزیستی کاشان اداره می‌شود.

عسگری افتتاح مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی (DIC) ویژه معتادان خبر داد و گفت: مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی DIC  شهرستان کاشان به عنوان دومین مرکز در استان اصفهان بعد از شهر اصفهان با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان همزمان با هفته بهزیستی به بهره‌برداری رسید.

وی از بهره‌برداری 33 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی کاشان همزمان با سی و سومین سال تأسیس بهزیستی در شهرستان کاشان خبر داد و اذعان داشت: برای احداث این واحدها، علاوه بر تسهیلات دولتی، بهزیستی شهرستان کاشان نیز برای هر یک از این واحدها 5 میلیون تومان و به طور مجموع بالغ بر 300 میلیون تومان کمک بلاعوض داشته است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول