اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی فارس خبر داد

برگزاری طرح ضیافت مهر در مراکز پایگاه‌های بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: طرح ضیافت مهر در تمام مراکز پایگاه‌های بهزیستی استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ضیافت مهر در مراکز پایگاه‌های بهزیستی

عبدالحمید کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای کمک به گره‌گشایی از مشکلات افراد نیازمند، طرح ضیافت مهر در تمام مراکز پایگاه‌های بهزیستی استان فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: در این مراکز خیرین و مسئولان گروه‌های هدف بهزیستی شرکت می‌کنند و ضمن بررسی نیازهای نیازمندان مراسم افطاری نیز برای خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی برگزار می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح ضیافت مهر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی در این ایام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح ضیافت مهر که در تمام مراکز پایگاه‌های بهزیستی استان فارس برگزار می‌شود، بنا داریم با حضور نیکوکاران و مسئولان دولتی فضای معنوی و صمیمی را ایجاد کنیم.

کشاورز ادامه داد:‌ در این طرح برنامه‌ریزی شده است کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت به معلولان و مددجویان نیازمند ارسال شود.

وی با اشاره به میزان کمک‌های مردمی در سال گذشته برای اجرای طرح ضیافت مهر خاطرنشان کرد: سال گذشته میزان کمک‌های نقدی مردمی 58 میلیون تومان و کمک‌های غیرنقدی حدود 28 میلیون تومان بود.

کشاورز گفت: میزان کمک‌های مردمی در یک‌سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل با افزایش 90 درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 10 هزار و 940 بسته سبد غذایی به ارزش هر سبد 50 هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح صدقه به صورت تلفنی خبر داد و افزود: طرح صدقه تلفنی با عنوان صدای عاطفه‌ها در حال اجراست که در آن علاقمندان می‌توانند با تماس با شماره  6068 صدقه خود را به صورت تلفنی پرداخت کنند.

کشاورز تصریح کرد: شهروندان در استان فارس با شماره‌گیری این تلفن می‌توانند مبلغی که به عنوان صدقه برای بهزیستی در نظر گرفته‌اند به اپراتور گفته و آن‌ را پرداخت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین دغدغه سازمان بهزیستی را بحث مناسب‌سازی مبلمان شهری به منظور استفاده معلولان عنوان کرد و گفت: وضعیت مبلمان شهری برای افراد معلول جسمانی بسیار نامناسب و تردد برای آنها مشکل است.

کشاورز در پایان با بیان اینکه معلولیت ناتوانی نیست، افزود: نباید به معلولان با نگاه حقارت و دیده ترحم نگریست چراکه آنان آدم‌های توانمندی هستند و توان فکری و تصمیم‌گیری این افراد بسیار بالاست.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول