اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

استقلال مالی مددجویان هدف اساسی بهزیستی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان خواستار حرکت بهزیستی در راستای رساندن مددجویان به استقلال مالی و حضور موفق آنان در اجتماع با ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح در زمینه‌های مختلف شد.

استقلال مالی مددجویان هدف اساسی بهزیستی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در دیدار سرزده از اداره‌کل بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: بهزیستی به عنوان یک سازمانی فرهنگی، اجتماعی و امدادی خدمات ارزشی و معنوی به مددجویان ارائه می‌دهد.

وی افزود: روحیه خدمت‌رسانی به افراد معلول و کم‌توان که بحمدالله در تمامی کارکنان این مجموعه وجود دارد، ستودنی است.

استاندار کردستان تصریح کرد: بهزیستی به عنوان یک نهاد انقلابی که در راستای آرمان‌های نظام اسلامی گام برداشته و خدمت به محرومان و افراد ناتوان و کم‌توان را اولویت کاری خود قرار داده، دارای جایگاه اجتماعی ویژه‌ای است.

شهبازی با بیان اینکه بهزیستی به عنوان یک سازمانی فرهنگی، اجتماعی و امدادی خدمات ارزشی و معنوی به مددجویان ارائه می‌دهد، اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاشی که در دست‌اندرکاران خدوم این مجموعه وجود دارد بتوانیم تا حد زیادی در مسیر کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

استاندار کردستان در ادامه توجه ویژه به زنان سرپرست خانواری که برای تأمین مخارج زندگی زیرپوشش این سازمان قرار گرفته‌اند را ضروری دانست و گفت: علاوه بر ارائه کمک‌های مادی و برنامه‌ریزی برای رساندن مددجویان به استقلال مالی، باید با ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح در زمینه‌های مختلف آنان را برای حضور موفق در اجتماع آماده کرد.

وی همچنین از کارشناسان شاغل در بهزیستی استان خواست ضمن رصد دقیق موانع و مشکلات کاری با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده به ارائه خدمات مطلوب‌تر به افراد زیرپوشش و به خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در قالب تعاونی‌ها و ارائه تسهیلات کارآفرینی کمک کنند.

شهبازی در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک و با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور افزایش سطح رفاه اجتماعی و ارائه خدماتی در شأن مردم قدرشناس کردستان و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر اقدامات موثری را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول