اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

مسئولان مشکلات مددجویان بهزیستی را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان سمنان از مسئولان استان خواست تا مشکلات نیازمندان و مددجویان بهزیستی را به نحو مطلوبی پیگیری کنند.

مسئولان مشکلات مددجویان بهزیستی را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، امیر خراسانی به اتفاق فرماندار مهدیشهر، بخشدار مرکزی، رئیس بهزیستی مهدیشهر، معاونان حوزه مشارکت‏‌ها و امور اجتماعی، مسئول حراست و رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان در مراسم ویژه مددجویان مهدیشهر که در "خانه پدر" این شهرستان برگزار شد، شرکت کرد.

مدیرکل بهزیستی سمنان در این مراسم ضمن تقدیر از این حرکت شایسته گفت: در ماه میهمانی خدا، نباید از کمک به محرومان دریغ کنیم.

وی بر کمک به نیازمندان و مددجویان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: رمضان علاوه بر آنکه ماه عبادت، روزه، نماز و دعاست، ماه دستگیری از محرومان و کمک به کسانی است که به دلیل مشکلات مالی و معنوی در سختی و فشار زندگی می‏‌کنند.

خراسانی، شناسایی افراد نیازمند و تلاش در جهت توانمندسازی آنان را اقدامی مهم دانست که می‏‌تواند با همکاری خیرین موجب کاهش مشکلات و تأمین نیازهای آنان شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در طرح اطعام مددجویان بهزیستی همواره شاهد کمک‏‌های بسیار خوبی از سوی خیران هستیم، اظهار کرد: دستگیری از بندگان خدا و کمک به نیازمندان در راه رضای خداوند متعال، از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است.

خراسانی اعتقادات دینی و عمل به آداب و رسوم گذشتگان طبق آموزه‌های اسلامی را از عوامل مسئولیت‏‌پذیری انسان‏‌ها در برابر یکدیگر عنوان کرد و افزود: بنی آدم اعضای یک پیکرند و به همین دلیل باید برای رفع مشکلات و برآوردن حاجات خواهران و برادران دینی خود تلاش و مجاهده کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پایان اظهار امیدواری کرد که بهزیستی با کمک خیران بتواند یک زندگی آرمانی را برای جامعه هدف خویش رقم بزند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول