اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد

رشد 430 درصدی منابع مالی بهزیستی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی از رشد 430 درصدی منابع مالی در سه سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد معادل 4.5 برابر است.

رشد 430 درصدی منابع مالی بهزیستی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، همایون هاشمی شامگاه پنجشنبه در جمع مددجویان گیلان در تالار گلستان این شهر خدمات بهزیستی در دولت احمدی‌نژاد را بسیار زیاد دانست و اظهار داشت: مردم باید بدانند که دولت به ویژه دولت دهم سازمان بهزیستی را حمایت کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی، با برشمردن خدمات دولت تصریح کرد: منابع مالی بهزیستی در سه سال گذشته 430 درصد رشد یافته که معادل 4.5 برابر است.

این مسئول، با بیان اینکه امسال برای توانمندسازی مددجویان کار می‌کنیم، عنوان کرد: امسال راهبرد سازمان بهزیستی تغییر ذائقه خیران است.

وی، ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، توسعه خدمات در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مناسب‌سازی و... را از جمله موارد مورد مشارکت خیران ذکر کرد.

هاشمی، افزود: اگر خیری برای تهیه جهیزیه یک زوج جوان تلاش کند به طور یقین اثر آن را می‌بیند و باید فضای مشارکت‌های مردمی را در سازمان بهزیستی عوض کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی، با اشاره به توانمندسازی مددجویان اذعان داشت: این توانمندسازی در بخش‌های مختلف اقتصادی، معیشتی و فرهنگی است و سالانه 10 درصد مددجویان زیرپوشش بهزیستی از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

این مسئول، پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی را یکی دیگر از اهداف بلند سازمان بهزیستی ذکر کرد و متذکر شد: راه‌اندازی بنیادهای پیشگیری از معلولیت‌ها در همین راستا است و نخستین مرکز این بنیاد در مشهد افتتاح شد و تا پایان سال جاری در دیگر استان‌های کشور نیز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول