اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس کانون‎های مساجد برگزار می‎شود

نمایشگاه دستاوردهای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: بنا داریم تا در بیستمین سالگرد تاسیس کانون‎های مساجد برنامه ویژه‎ای در قالب نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار کنیم.

نمایشگاه دستاوردهای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی بیکی صبح امروز در جمع مدیران کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی کانون‎های فرهنگی هنری مساجد در ابتدای مهرماه امسال به مدت یک هفته جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون‎ها در غرفه‎های متعددی به نمایش عموم درمی‎آید اذعان کرد: بناست تا 30 غرفه در این نمایشگاه با عناوینی چون؛ ایثار و شهادت، مهدویت، مشاوره، اختراعات و صنایع دستی کانون‎ها، سرود، عفاف و حجاب داشته باشیم البته این فعالیت‎ها در طول سال توسط هر یک از کانون‎ها انجام شده و در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد.

مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان تصریح کرد: همچنین هنر کانون‎ها در تئاتر و تعزیه‎خوانی را نیز در این نمایشگاه خواهیم داشت.

بیکی در خصوص اینکه در صدد ارتزاق و تزریق اعتبار به کانون‎ها نیستیم خاطر نشان کرد: در وهله اول نسبت به تاسیس کانون، افراد را مورد حمایت قرار می‎دهیم و در طول سال نیز اگر مشکلی داشته باشند برطرف خواهیم کرد ولی برنامه ما در سیاست کلان این است که کانون‎ها باید خودشان به دنبال تولید و ارتزاق باشند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت‎های فرهنگی از طریق کانون‎ها انجام می‎گیرد یادآور شد: از کانون‎ها به عنوان بازوهای تخصصی در کارهای فرهنگی استفاده می‎شود.

مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اینکه 20 درصد کانون‎های مساجد را اهل سنت تشکیل می‎دهند خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیت کانون‎های مساجد اهل سنت، بسیار خوب عمل شده و در این راستا شاهد درخشش‎های خوبی بوده‎ایم.

بیکی عنوان کرد: یک کانون تخصصی اهل سنت در شهرستان آق‎قلا وجود دارد که فعالیت‎های خوبی را به منصه ظهور رسانده است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول