اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه گیلان:

توجه به مسائل فرهنگی حوزه دانشگاه گیلان ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه گیلان گفت: دغدغه و پیشنهادها پیرامون مسائل فرهنگی حوزه دانشگاه گیلان باید بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

توجه به مسائل فرهنگی حوزه دانشگاه گیلان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج شاکرنیا در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه گیلان با موضوع «شما در باره حجاب و نوع پوشش داخل دانشگاه و ارتقای سطح فرهنگی چه کار می‌کنید اگر معاون فرهنگی دانشگاه باشید»، در تالار حکمت این دانشگاه اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی، ستاد عملیاتی در دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تشخیص ضد فرهنگ و ارزش‌ها از فعالیت‌های مهم بخش فرهنگی است، تصریح کرد: اتاق فکر با حضور اساتید و دریافت نظرها و پیشنهادها از ضروریات است که باید به آن توجه شود.

معاون فرهنگی دانشگاه گیلان اضافه کرد: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی تمام مراکز به ویژه رسانه ملی تبلیغات مناسبی در زمینه فرهنگی به ویژه حجاب و عفاف انجام داده ‌است اما غفلت‌هایی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای پوشش و حجاب باید برنامه‌ریزی مناسب انجام شود، خاطرنشان کرد: سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت در این زمینه باید صورت گیرد.

شاکرنیا توجه به مسائل فرهنگی حوزه دانشگاه را مورد تاکید مسئولان قرار داد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول