اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی مطرح کرد

اخذ اسناد تفکیکی برای 4 شهرک صنعتی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی به پیشرفت مناسب روند اخذ اسناد اشاره کرد و گفت: اسناد تفکیکی چهار شهرک و ناحیه صنعتی در استان اخذ شد.

اخذ اسناد تفکیکی برای 4 شهرک صنعتی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: این شرکت با تشکیل کارگروهی متشکل از امور حقوقی شرکت و مشاوران ثبتی اقدام به پیگیری جدی برای اخذ اسناد شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرده است.

وی اقدامات این کارگروه را مطلوب دانست و افزود: این کارگروه با تشکیل نشست‌های مشترک با اداره ثبت و بانک‌ها روند اخذ اسناد شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حل مشکلات واحدهای صنعتی را تسریع کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده اسناد تفکیکی شهرک‌های صنعتی شیروان، بیدک و ناحیه صنعتی امیرآباد شیروان به مساحت حدود 206 هکتار اخذ شد.

وی به مقایسه اخذ اسناد تفکیکی در سال‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کل اسناد اخذ شده از ابتدا تا پایان سال 89 حدود 63

هکتار بود در صورتی که با پیگیری‌های به عمل آمده توانستیم بیش از 206 هکتار از اسناد تفکیکی شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در سال 90 اخذ کنیم.

باقری اضافه کرد: همچنین اسناد ثبتی پنج شهرک و ناحیه صنعتی به متراژ 875 هکتار تهیه شده است که 143 هکتار از اسناد ثبتی برای شهرک‌های صنعتی بیدک، کارگاهی بجنورد، فاروج و ناحیه صنعتی بام در سال 90 اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: این شرکت علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را وجهه عمل خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: با آماده شدن اسناد شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشکلات واحدهای صنعتی برای ارائه اسناد به بانک‌ها و اخذ تسهیلات بانکی حل می‌شود.

باقری خاطرنشان کرد: ضمناً قراردادهای مربوط به تخصیص زمین در شهرک‌های صنعتی هم‌ردیف اسناد رسمی هستند و بانک‌ها می‌توانند این اسناد را پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در خصوص این قراردادها اعمال کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول