اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهشهر:

بودجه شهرداری بهشهر 30 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار بهشهر از افزایش 30 درصدی بودجه‌های عمرانی و اعتبارات جاری این شهرداری در سال 91 خبر داد.

بودجه شهرداری بهشهر 30 درصد افزایش یافت

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت یکپارچه شهری اظهار داشت: این موضوع  یکی از دغدغه‌های شهرداری‌های استان است، اما باید دانست که مدیریت یکپارچه شهری نیازمند انسان‌های متخصص و متعهد است و نمی‌توان آرایش شهر را به جای توسعه و جراحی شهری مطرح کرد.

وی تصریح کرد: داشتن تخصص و تجربه کافی در همه رده‌های آموزشی، پژوهشی، طراحی و مشاوره همچنین تعهد جدی و وفاداری مدیران شهری به رعایت ارزش‌ها دو نکته مهم برای داشتن مدیریت یکپارچه شهری به شمار می‌رود.

شهردار بهشهر درباره بودجه امسال شهرداری گفت: این مبلغ از 98 میلیارد ریال در سال گذشته با افزایش 30 درصدی خود به 125 میلیارد ریال در سال 91 رسیده که میزان 65 درصد آن به عملیات عمرانی و 35 درصد هم به اعتبارات جاری اختصاص داده می‌شود.

جعفری افزود: در آخرین نشستی که با سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران داشتیم وی با اظهار رضایت از افزایش بودجه شهرداری بهشهر خاطرنشان کرد که افزایش بودجه، آگاهی هرچه بیشتر شهردار و اعضای شورای اسلامی و متخصصان و کارکنانی که درگیر طرح‌ها و واحدهای درآمدی مرتبط هستند را می‌طلبد و این سیر صعودی بودجه در شهرداری بهشهر قابل تحسین بوده و از تمام شهرداری‌های استان چنین انتظار می‌رود.

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر با جمعیت 175 هزار نفری دارای سه شهرداری رستمکلا، بهشهر و خلیل شهر است.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول