اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اردبیل خبر داد

اختصاص 300 میلیون تومان بودجه برای مناسب‌سازی فضای شهری اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون معماری و شهرسازی شهرداری اردبیل گفت: امسال برای مناسب‌سازی فضای شهری بالغ بر 300 میلیون تومان اعتبار از منابع داخلی شهرداری در نظر گرفته شده است.

اختصاص 300 میلیون تومان بودجه برای مناسب‌سازی فضای شهری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف محمدی ظهر امروز در جلسه مناسب‌سازی اماکن عمومی برای تردد معلولان و جانبازان در دفتر معاونت عمرانی استانداری اردبیل با یادآوری اینکه امسال 300 میلیون تومان بودجه برای مناسب‌سازی محیط شهری در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این رقم 230 میلیون تومان تاکنون از منابع داخلی شهرداری برای مناسب‌سازی میدان شریعتی، حدفاصل ایستگاه سرعین، ‌پازل‌بندی محدوده میدان خاتم‌النبیین باغمیشه و همچنین شریعتی تا چهار‌راه امام انجام شده و در تلاش هستیم در فرصت باقیمانده از فصل کاری مسیر میدان عالی‌قاپو تا میدان ورزش را نیز برای علاقمندان به پیاده‌روی و معلولان مناسب‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ در زمینه نصب ایستگاه‌های اتوبوسرانی نیز در حال طراحی و نصب فرم‌های جدیدی از ایستگاه‌ها در سطح شهر هستیم که امیدواریم در این زمینه نیز امکان تردد و استفاده معلولان با مناسب‌سازی‌های انجام شده فراهم آید.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اردبیل یادآور شد:‌ در زمینه خرید اتوبوس‌های مناسب‌سازی شده در این زمینه اقدامی نشده ولی در خرید‌های آینده سعی داریم زمینه این امر مهیا شود.

محمدی از اعلام آمادگی شهرداری اردبیل برای نصب چراغ‌های گویا در تقاطع‌ها برای عبور افراد نابینا خبر داد و افزود: با همراهی راهنمایی و رانندگی در این زمینه در تقاطع‌های پر‌تردد شهر برنامه‌ریزی‌ لازم انجام خواهد شد.

پیمانکار اختصاصی برای مناسب‌سازی مدارس انتخاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با اعلام اینکه تاکنون در برخی مدارس به ویژه مدرسه 12 کلاسه کلخوران مناسب‌سازی فضا برای تردد سهل معلولان و بیماران جسمی و حرکتی صورت گرفته است، گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در ساخت مدارس جدید از نظرات فنی در این باب استفاده کنیم و در طراحی‌های خود به نحوی عمل کنیم تا برخی شیوه‌ها و فرایندهای غلط گذشته اصلاح شود.

یاور وحدتی‌پور از انتخاب پیمانکار اختصاصی برای این امر در ساخت و سازهای جدید خبر داد و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در این زمینه اقدام مثبت و سازنده صورت گرفته و راهکار‌های جدید مدنظر باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول