اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

بودجه‌های بهتری برای تقویت عفاف و حجاب اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت حوزه‌های علمیه و فرهنگ دینی و توجه بیشتر به عفاف و حجاب مورد نظر مجلس است و بودجه‌های بهتری برای این امور اختصاص می‌یابد.

بودجه‌های بهتری برای تقویت عفاف و حجاب اختصاص می‌یابد

به گزارش فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا صبح امروز در جمع روزه‌داران در تکیه ابوالفضلی نیشابور، اظهار کرد: فراکسیون روحانیت مجلس مباحث مربوط به روحانیت را پی‌گیری و جلسات و دیدارهایی نیز با مراجع عظام تقلید ترتیب داده تا از رهنمودهای آنان استفاده شود.

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: خوش‌بختانه امروز اکثر روستاهای پرجمعیت با تدبیر تبلیغات اسلامی دارای روحانی بوده و طلبه‌های خوش‌فکر در آنجا مستقر شده‌اند.

سبحانی‌نیا اظهار داشت: متاسفانه زمانی از روستاها غفلت شد و در اوایل انقلاب روستاها از جوانان طلبه خالی شده و بسیاری از آنان هجرت کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نیشابور به دلیل مذهبی بودن مورد طمع جریانات انحرافی بوده است و این گروه‌ها سعی کرده‌اند فعالیت‌هایی در این شهر داشته باشند اما حضور طلبه‌های جوان و پویا توانسته در برابر این هجمه‌ها تأثیرگذاری زیادی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های عالم در روستاها امر بسیار ضروری است و در مجلس نیز مورد توجه واقع می‌شود.

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعتبار ساخت‌ خانه‌های عالم کم است و نیازمند همکاری خیّران و سایر نهادها است.

وی اضافه کرد: در مسائل حکومتی هیچ اختلافی بین مراجع عظام تقلید نیست و نظر فقط نظر مقام معظم رهبری است ولی در نظرات فقاهتی و دینی بعضی از مراجع تقلید نظرات متفاوتی دارند.

سبحانی‌نیا اظهار امیدواری کرد: با کمک امام جمعه جدید، حجت‌الاسلام مقری مؤذن و همراهی امام جمعه گذشته حجت‌الاسلام غرویان شاهد رونق بهتر فرهنگی نیشابور باشیم.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول