اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال استان قزوین:

هندبالیست‌های نوجوان قزوینی به خودباوری رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قزوین گفت: هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل رقیبان خود به یک تساوی و 2 شکست دست یافته و در واقع به مرز خودباوری رسیده‌اند.

هندبالیست‌های نوجوان قزوینی به خودباوری رسیده‌اند

رسول باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال کشور که به مدت پنج روز در قزوین در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این اردوی تدارکاتی هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین 2 دیدار مقابل تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان برگزار کردند که سهم آن‌ها از این بازی‌ها یک تساوی و یک شکست بود.

وی اضافه کرد: هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین در نخستین بازی خود با نتیجه 23 بر 15 بازی را به‌حریف واگذار کردند اما در دیدار دوم خود موفق شدند تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان را با نتیجه 28 بر 28 متوقف کنند.

باقری با اشاره به بازی خوب بازیکنان تیم هندبال استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه هندبالیست‌های شایسته این استان به مرز کامل خودباوری رسیده‌اند و قطعا در بازی‌های آینده می‌توانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین یادآور شد‌: تیم منتخب هندبال نوجوانان استان قزوین در سومین دیدار دوستانه خود در این رقابت‌ها نیز مقابل تیم منتخب استان ایلام قرار گرفت که در پایان با نتیجه 32 بر 29 بازی را به میهمان خود واگذار کرد‌.

باقری خاطر‌نشان کرد‌: تیم منتخب هندبال نوجوانان استان قزوین خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که شهریور‌ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند‌.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول