اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس هیئت هندبال استان قم:

حریفان قم در هندبال مردان کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: ‌رئیس هیئت هندبال استان قم از مشخص شدن حریفان تیم قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان قم در هندبال مردان کشور مشخص شدند

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال تیم هندبال مردان قم با نام جدید و با تکیه بر توانمندی جوانان با استعداد و توانمند این رشته در استان قم، در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: امسال 12 تیم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های مردان دسته اول کشور حضور دارند که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال کشورمان رقابت‌ها در قالب دیدارهای رفت و برگشت و به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم خاطر نشان کرد: دور رفت مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور از نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود و طی آن هندبالیست‌های تیم هیئت قم در مرحله مقدماتی در 10 دیدار حساس برابر رقبای مدعی خود به میدان می‌روند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه قرار گرفته‌اند، هندبالیست‌های قمی بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور جای گرفتند و بازی‌های بسیار مهمی برای کسب جواز صعود دارند.

طباطبایی ادامه داد: بر این اساس در گروه نخست از مرحله مقدماتی تیم هیئت هندبال استان قم با فولاد نوین اصفهان، عمران آمل، هیئت اردبیل، شیرین فراز کرمانشاه و تفت یزد هم‌گروه است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در گروه دوم تیم‌های مدعی شهرداری کازرون، نفت‌ و‌ گاز گچساران، ب.آ جهرم، شورای ‌شهر لارستان، میعاد مشهد و هیئت قزوین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به تلاش هیئت برای تشکیل یک تیم قوی به منظور حضور آماده و مطمئن تیم هندبال مردان قم در رقابت‌های این فصل بیان کرد: در این مسابقات تیم‌های قوی و مطرحی حضور دارند و کار برای کسب جواز صعود به پیکارهای لیگ برتر هندبال بسیار مشکل است.

طباطبایی در ادامه با اشاره به وضعیت هندبال قم تصریح کرد: خوشبختانه چهره‌های مستعدی در این رشته ورزشی در بخش مردان در استان قم حضور دارند که تاکنون در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ باشگاه‌های کشور و همچنین عضویت در تیم‌های مطرح لیگ‌های کشور عملکرد موفقی از خود نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول