اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبالیست مشهدی:

هدف هندبال ثامن‌الحجج سبزوار کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: بازیکن مشهدی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) سبزوار گفت: هدف اصلی کادر فنی این تیم کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور است.

هدف هندبال ثامن‌الحجج سبزوار کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجتبی حیدرپور اظهار داشت: با توجه به کسب مقام نائب قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر هندبال کشور و افزایش انگیزه، کادر فنی و مربیان تیم به دنبال کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها در لیگ برتر امسال هستیم.

وی افزود: کادر فنی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) سبزوار با جذب بازیکنان ملی پوش و خارجی کارآمد به دنبال حضور پر قدرت در مسابقات باشگاه‌های آسیاست.

هندبالیست مشهدی یکی از دلایل نبود حامی مالی به منظور حمایت از تیم‌های هندبال فعال در مشهد را نبود اقبال عمومی به این ورزش ارزیابی کرد و گفت: وقتی ورزشی مورد علاقه عموم مردم باشد و تماشاچی از تیم ورزشی حمایت کند به طور حتم سرمایه‌گذاران توانمند نیز وارد این عرصه می‌شوند.

حیدرپور با بیان اینکه تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در حال حاضر با هیچگونه مشکلی روبه‌رو نیست، اظهار داشت: حامی مالی در تیم‌های ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تیم هندبال شهرستان سبزوار با حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) می‌تواند فصل خوبی را در مسابقات لیگ و آسیا سپری کند.

وی مدت قرارداد خود را با این تیم دو ساله عنوان کرد و گفت: حدود 40 روز است که تمرینات بدنسازی و استقامتی را به طور شخصی در مشهد دنبال می‌کنم و از هفته آینده در تمرینات تیم در شهرستان سبزوار شرکت خواهم کرد.

بازیکن تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) در ادامه عضویت در تیم ملی هندبال را بر اساس اصل شایسته سالاری دانست و گفت: بازیکنی به عضویت تیم ملی در می‌آید که از سطح فنی و تجربه بالایی برخوردار باشد و هدف من در سال‌های آتی رسیدن به این جایگاه است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول