اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد

نقش تاثیرگذار دانشکده خبر در آموزش فعالان رسانه‌ای متعهد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به فعالیت دانشکده خبر مشهد، گفت: دانشکده خبر مشهد در آموزش فعالان رسانه ای متعهد و امانت دار و ارزشمدار نقش موثر و بسزایی دارد.

نقش تاثیرگذار دانشکده خبر در آموزش فعالان رسانه‌ای متعهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در حاشیه دیدار با رئیس، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده خبر مشهد، اظهار داشت: هر اندازه در آموزش فعالان رسانه‌ای به موضوع تعهد و ارزشمداری در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی بیشتر توجه شود، توانمندی این افراد با اتکا به ارزش‌ها و معارف اسلامی در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و فعالیت در این عرصه‌ها افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر نقش حائز اهمیت تعهد و ارزشمداری در انعکاس اخبار، خواستار توجه اساسی مسئولان مرتبط با این حوزه شد و ادامه داد: رسانه‌ها امروز در سراسر دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند چرا که تا خبری اتفاق می‌افتد آنها به سرعت آن را در سراسر جهان انتشار می‌دهند.

این مرجع عظام تقلید خاطرنشان کرد: رسانه‌ها امروز در فرهنگ مردم نقش بسیار تاثیرگذاری دارند، باید کسانی که آموزش می‌بینند نیز از تعهد و ارزشمداری و امانتداری برخوردار باشند.

وی گفت: در کنار اهمیت تعهد به ارزش‌های اسلامی، باید فعالان عرصه رسانه آگاه و متعهد به کار و خدمت خود باشند و برای اطلاع رسانی صحیح به مردم احساس مسئولیت کنند.

صافی گلپایگانی خطاب به مسئولان دانشکده خبر مشهد، اظهار داشت: در همین راستا باید دست‌اندرکاران آموزش دانشکده خبر مشهد ضمن شناخت وظیفه و رسالت خطیر خود در تربیت و آموزش افراد متعهد در عرصه اخبار و اطلاع‌رسانی، در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم گفت: اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح در آگاهی‌بخشی اقشار مختلف جامعه بسیار دارای اهمیت است و باید با اطلاع‌رسانی صحیح مردم را در جریان اخبار و گزارش‌های مختلف سراسر جهان قرار داد.

این مرجع عظام تقلید تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و استفاده از رسانه‌ها امروز یکی از اصول اساسی تمدن هر جامعه است و در این راستا هر اندازه رسانه‌های ارتباط جمعی در کنار تعهد به ارزش‌های اسلامی و کار و مسوولیت خطیر خود به این مسائل توجه بیشتر داشته باشند، برای کشور و سراسر مسلمانان جهان تاثیر گذارتر خواهند بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول