اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان‌شمالی:

رسانه ملی برای اشاعه فرهنگ اسلامی تلاش کند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان‌شمالی گفت: باید مسئولان صدا و سیما با همت بالا در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

رسانه ملی برای اشاعه فرهنگ اسلامی تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در نشست مدیر کل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: جایگاه صدا و سیما در ترویج و خدمت به دین اسلام بسیار مهم است.

وی با تقدیر از تلاش‌های کارکنان صدا و سیمای خراسان‌شمالی افزود: مسئولیت رسانه ملی در این مقطع زمانی که دشمنان از هر حربه‌ای برای از بین بردن فرهنگ و اصالت دینی و اسلامی مردم استفاده می‌کنند از هر زمان دیگر بیشتر است.

آیت‌الله مهمان‌نواز آگاه سازی و بصیرت افزایی را از مهم‌ترین رویکردهای رسانه در عصر حاضر عنوان کرد و گفت: باید مسئولان صدا و سیما با همت بالا در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

وی در خصوص برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی با تقدیر از برنامه سازان مرکز تصریح کرد: رسانه با برنامه‌های آموزنده و اشاعه آموزه‌های قرآنی توانسته فضای معنوی را فراهم کند و مردم نیز از این فرصت رسانه بهره‌برداری کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی نیز در این نشست با اشاره به سرلوحه قرار گرفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و امید آفرینی در تهیه و پخش برنامه‌های حوزه‌های صدا، سیما و خبر استان گفت: پژوهش در حوزه مفاخر و مشاهیر خراسان‌شمالی، توجه به ترویج مبانی دینی، مهدویت از دیگر رویکردهای صدا و سیمای استان است.

احمد مهدوی با اعلام آمادگی صدا و سیمای استان برای برگزاری همایش تجلیل از نیم قرن مجاهدت آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار کرد: تکریم و تجلیل از مفاخر استان موجب تقویت و تعمیق هویت فرهنگی استان می‌شود.

وی آیت‌الله مهمان‌نواز را گنجینه ارزشمند بخشی از تاریخ و فرهنگ این استان دانست و گفت: نباید از این مهم غفلت کنیم چرا که ایشان سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور ایران و استان خراسان‌شمالی است.

مهدوی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که هر قدر رابطه علماء دین با مردم و مسئولان بیشتر شود و تعمیق یابد اثرات مثبت آن در چرخه امور و زندگی مشهودتر خواهد بود با اهداء تابلوی نفیس از آیت‌الله مهمان‌نواز تجلیل کردند.

مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی در این نشست از نیم قرن مجاهدت و تلاش‌های صادقانه آیت‌الله مهمان‌نواز در ترویج دین و امامت جمعه بجنورد تجلیل کردند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول