اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

قزوین جزو استان‌های پیشرو در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: استان قزوین به همت تلاش‌های ستاد دیه و خیران جزو استان‌های پیشرو در عرصه کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در کشور است.

قزوین جزو استان‌های پیشرو در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است

احمد عجم در حاشیه برگزاری جشن گلریزان که با هدف کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کارهای خداپسندانه و خیرخواهانه مانند جشن گلریزان، مقبول طبع همه انسان‌های آزاده است.

وی با تأکید بر ارزشمند بودن کمک به نیازمندان و دیگر همنوعان یادآور شد: مردم کشور ما به صورت ذاتی به سوی خیرخواهی و نیک‌اندیشی حرکت می‌کنند و آموزه‌های اسلامی این مهم را به مردم بارها تأکید است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امشب با برگزاری با شکوه جشن گلریزان در استان قزوین، زحمات مسئولان در ستاد دیه و همچنین حرکت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه مردمی کاملا به وضوح قابل مشاهده و درک است.

عجم ادامه داد: ادامه داشتن کارهای خیر که هر ساله برگزار می‌شود ارزشمند است و باید زمینه این قبیل حرکت‌های ارزشمند و خیرخواهانه با همین قدرت و شدت ادامه داشته باشد.

وی تأکید کرد: استان قزوین نیز به همت ستاد دیه استان و خیران از استان‌های پیشرو در امر کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است.

استاندار قزوین بیان کرد: مردم آنقدر خیر هستند که نمی‌گذارند زندانیان جرایم غیر عمد به علت بدهی‌های ناچیز در زندان بمانند و همت ستاد دیه نیز تحقق این امر خداپسندانه است.

عجم تصریح کرد: مردم با سرعت به سمت کارهای خیر حرکت می‌کنند و فضای این مراسم‌های خیرخواهانه همیشه زیبا، نورانی و دل‌انگیز است که امیدواریم آثار آن در برطرف شدن نیازمند‌ی‌های نیازمندان قابل مشاهده باشد.

وی با بیان این مطلب که استقبال مردم از جشن گلریزان و کمک کردن به زندانیان جرایم غیر عمد هرساله نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: استقبال مردم نیز به ظرفیت‌ها و بسترسازی بستگی دارد که مسئولان امر در نظر می‌گیرند و با توجه به این موارد، استقبال مردم از این جشن، امسال فوق‌العاده بود.

عجم با تأکید بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای انجام این امور خداپسندانه، عنوان کرد: این امر نیک در شب‌های آینده این ماه مبارک نیز ادامه دارد و اقشار مختلف در استان قزوین به یاری نیازمندان می‌شتابند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول