اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس سازمان صنعت مازندران

زمان ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات تولیدی در مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برای دریافت تسهیلات تولیدی، طرح‌های صنعتی بالای 50 میلیارد ریال تا 21 مرداد و برای سایر طرح‌ها تا 31 مرداد تعیین شده و قابل تمدید نیست.

زمان ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات تولیدی در مازندران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران،‌ مرتضی هاشم‌پور اظهار داشت: برای ثبت‌نام و دریافت تسهیلات بانکی، طرح‌های صنعتی بالای 50 میلیارد ریال باید تا 21 مرداد و برای سایر طرح‌ها تا 31 مرداد تعیین شده و قابل تمدید نیست.

این مسئول گفت: واحدهای صنعتی، باید بروز رسانی طرح‌های صنعتی خود را با ثبت‌نام در سایت http://amarsanat.mim.gov.ir انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در مازندران 3 هزار و 465 میلیارد تومان طرح و سرمایه‌گذاری با اشتغال بیش از 81 هزار نفر موجود است.

وی افزود: از نظر تعداد پروانه بهره‌برداری‌های موجود، مازندران در کشور رتبه هشت و از نظر میزان سرمایه‌گذاری، رتبه 13 و از نظر اشتغال نیز رتبه 10 را به خود اختصاص داده است.

هاشم‌پور اذعان داشت: از این تعداد پروانه بهره‌برداری 279 واحد با میزان سرمایه‌گذاری 2 هزار و 191 میلیارد تومان و اشتغال بیش از 43 هزار نفر جزء واحدهای بیش از 50 نفر اشتغال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران متذکر شد: از نظر تعداد پروانه بهره‌برداری‌های موجود صنعت کانی غیرفلزی با 36 درصد و فلزات اساسی و ماشین‌آلات با 17 درصد بیشترین میزان و از نظر سرمایه‌گذاری صنعت غذایی با 26 درصد و از نظر اشتغال نیز صنعت غذایی با 24 درصد، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول