اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون کاشمر:

50 میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کاشمر از تخصیص 50 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خرد در این شهرستان خبر داد.

50 میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر اسماعیل‌پناه عصر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 34 میلیارد ریال اعتبار حوزه مشاغل خانگی سهم منابع بانکی و 12 میلیارد ریال آن سهم صندوق مهر امام رضا (ع) است افزود: علاوه بر این اعتبارات 13 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز در خصوص مشاغل خرد و خود اشتغالی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به مصوبه کارگروه استان و تایید شورای عالی اشتغال کشور،یادآور شد: چهار میلیارد و 728 میلیون ریال سهم کاشمر از یارانه بنگاه‌های زودبازده است و با ابلاغ به بانک‌ها به‌زودی پرداخت می‌شود.

اسماعیل‌پناه گفت: در این راستا 466 میلیون ریال تسهیلات نیز برای تمام دستگاه‌های شهرستان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی کاشمر با بیان این که صندوق قرض‌الحسنه مهر ایران جزو 12 دستگاه مرتبط با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اظهار کرد: از محل اعتبارات این صندوق 23 میلیارد و 969 میلیون ریال جهت پرداخت به تعاونی‌های کاشمر اختصاص یافته است.

اسماعیل‌پناه با تاکید بر این که از 59 میلیارد ریال طرح معرفی شده به بانک‌ها در حوزه مشاغل خانگی در سال گذشته تنها 33 میلیارد ریال  پرداخت شده خاطرنشان کرد: برابر دستورالعمل بانک مرکزی و کارگروه شورای عالی اشتغال تمامی بانک‌ها باید منابع قرض الحسنه مربوط به مشاغل خانگی در سال 90 را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول