اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد:

50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در بروجرد جذب شده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: بیش از 50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان بروجرد جذب شده است.

50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در بروجرد جذب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محسن یعقوبی‌فر صبح امروز در جلسه بررسی مشاغل خانگی در بروجرد گفت: ایجاد مشاغل خانگی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی بیان کرد: ایجاد مشاغل خانگی در کشور ما تازه شروع شده و با مشکلاتی مواجه است که باید با تلاش و برنامه‌ریزی مدیران این مشکلات برداشته شود.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: نیمی از کارکنان کشورهای توسعه‌ یافته جهان در مشاغل کوچک کار می‌کنند و روز به روز از کارکنان کارخانجات کم می‌شود.

یعقوبی‌فر تصریح کرد: در کشور ما وقتی مشاغل خانگی آغاز شد، دانش‌آموختگان زیادی در این راستا بودند که زیرساخت‌های لازم برای جذب آنان وجود نداشت و توان استخدام این دانش‌آموختگان نیز وجود نداشت.

وی یادآور شد: در همین زمینه قرار شد که هر فرد در رشته خود تسهیلات لازم را دریافت نماید، تا افراد مشغول به کار شده و تولید هم در این زمینه بالا رود.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: 51 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در بروجرد جذب شده و 49 درصد تسهیلات جذب نشده است.

وی متذکر شد: برای تسهیلات مشاغل خانگی مشکلاتی وجود دارد که یکی از این مشکلات بانک‌های عامل و یکی دیگر دستگاه‌ها و بخشی هم به خود شخص برمی‌گردد که باید با تلاش و برنامه‌ریزی وارد کار شد تا بقیه تسهیلات جذب شود.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول