اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:

امسال 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی می‌پردازیم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: مقرر شد امسال 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات در زیربخش‌های مختلف کشاورزی توسط شعب بانک پرداخت شود.

امسال 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی می‌پردازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، داور ماهی‌کار ظهر امروز در معارفه مدیر جدید شعب بانک در استان مازندران بیان داشت: شیوه رهبری و سرمایه انسانی رمز موفقیت بانک کشاورزی است.

عضو هیئت‌ مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نامگذاری سال جاری به «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقوله تولید ملی به سه دلیل از نگاه اهل فن باید محور باشد.

وی تصریح کرد: اول اینکه شعار تولید ملی چون فرمایش مقام معظم رهبری است از لحاظ شرعی لازم الاتباع است. دیگر اینکه معظم‌له مسئول تعیین سیاست‌های کلی نظام بوده و همه دستگاه‌ها مکلفند از لحاظ حقوقی اوامر صادره را اجرا کنند و دلیل سوم اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری این شعار یکی از کارشناسی‌ترین شعارهای سال است که باید اجرا شود.

این مسئول با اشاره به قابلیت‌ها و جایگاهی که بخش کشاورزی در برنامه‌های کلان و ملی دارد، گفت: توسعه بخش کشاورزی می‌تواند یکی از اهداف متعالی نامگذاری سال جدید باشد.

ماهی‌کار با تبیین مقوله تولید عنوان داشت: تولید مستلزم عوامل متعددی چون علم و اطلاعات، مکانیزاسیون، نیروی کار ماهر و آموزش دیده، سرمایه کافی و مدیریت مناسب است که در تمامی بخش‌های تولیدی مشترک است.

وی گفت: برای رشد و توسعه تمامی بخش‌ها از جمله عوامل مورد نیاز سرمایه کافی است که این موضوع برای رشد و توسعه بخش کشاورزی با اهمیت‌تر از سایر بخش‌هاست، به دلیل اینکه همیشه بین فصل هزینه و درآمد کشاورزان فاصله‌ای وجود دارد و همچنین عمده واحدهای بهره‌برداری در این بخش کوچک هستند و سرمایه در اختیار بهره‌برداران اندک است.

عضو هیئت ‌مدیره بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: امروز افتخار بانک کشاورزی این است که تأمین‌کننده نیاز مذکور در دو سطح متمایز اعتبارات خرد و کلان با دو هدف عمده حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش کشاورزی است.

این مسئول اعلام کرد: به همین منظور مقرر است 180 هزار میلیارد ریال در سال جاری تسهیلات در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی توسط شعب بانک پرداخت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رمز موفقیت بانک کشاورزی متذکر شد: شیوه رهبری و سرمایه انسانی به عنوان عامل توسعه، رمز موفقیت بانک کشاورزی محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم محمدتقی بهشتی مدیر ستادی سابق بانک کشاورزی در مازندران تودیع و علی اصغر محمدی به عنوان مدیر جدید بانک کشاورزی در مازندران معارفه شد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول