اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس:

تسهیلات کشاورزان فیروزآباد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات کشاورزان فیروزآباد از 10درصد در سال 90 به 12درصد در سال 91 افزایش یافت.

تسهیلات کشاورزان فیروزآباد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نادر فریدونی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش و با حضور مسئولان گروه کشاورزی و صنایع برگزار شد، اظهار داشت: با افزایش تسهیلات کشاورزان از 10درصد سال پیش به 12درصد، باید اولویت مصوبه‌ها به سه طرح مهم دامپروری صنعتی، کشت گلخانه‌ای و شیلات اختصاص یابد.

وی افزود: در صورت اجرایی‌شدن طرح‌ها در شهرستان فیروزآباد برای 300 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با اشاره به ثبت نام کشاورزان بیمه نشده گفت: با پیگیری‌هایی که با همکاری و موافقت وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت کشاورزانی که تاکنون موفق به ثبت نام بیمه نشده‌اند در یک مهلت چند روزه نام‌نویسی از آنها انجام می‌شود.

فریدونی اضافه کرد: پیگیری افزایش تسهیلات خشکسالی کشاورزی توسط مسئولان جهاد کشاورزی این شهرستان و استان فارس برای تامین آب مورد نیاز باید هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان فیروزآباد با توجه به خشکسالی سال‌های اخیر باید با تلاش بیش از پیش در بخش کشاورزی به صورت صد در صد آبیاری سنتی را به صنعتی تبدیل کند.

وی در پایان سخنان خود پیگیری در سرعت‌دهی اجرای طرح‌های نوین آبیاری را از سوی مسئولان اجرایی شهرستان فیروزآباد خواستار شد.

در پایان این جلسه مسئولان جهاد کشاورزی این شهرستان راه‌اندازی دانشکده مستقل کشاورزی به صورت تخصصی را پیشنهاد و خواستار پیگیری و همکاری نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در این زمینه شدند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول