اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‎های مساجد گلستان:

فعالیت 15 کانون تخصصی در گلستان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان از فعالیت 15 کانون تخصصی در استان خبر داد.

فعالیت 15 کانون تخصصی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی بیکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: فعالیت کانون‎های تخصصی در زمینه‎های فرهنگ ایثار و شهادت، مهدویت، شعر و ادبیات، مراسمات مختلف، سرود، پژوهش، قرآن، هنرهای تجسمی، عفاف و حجاب است که تاکنون اقدامات ارزشمندی از سوی این کانون‎ها ارائه شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‎های کانون‎ها بر اساس افق 1404 پیش می‎رود و برون‎سپاری فعالیت‎ها توسط مردم و از طریق بخش خصوصی انجام می‎گیرد.

مسئول دبیرخانه کانون‎های مساجد گلستان با بیان اینکه بالغ بر 55 درصد از کانون‎های فرهنگی هنری در روستاها استقرار دارند اذعان کرد: تعداد روستاهای گلستان زیاد است که همه آنها به تقویت برنامه‎های فرهنگی نیاز دارند.

بیکی در خصوص سیاست کانون‎های مساجد خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه حوزه فعالیت‎های فرهنگی در روستاها کمتر است برنامه دبیرخانه بر مبنای حرکت به سمت اجرای برنامه‎های متنوع در روستاها معطوف شده که توجه 60 درصد کانون‎های روستایی به سمت برنامه‎های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از برنامه‎های فرهنگی کانون‎ها توسط مردم هزینه می‎شود متذکر شد: کانون‎های فرهنگی هنری مساجد، خصوصی هستند و مدیریت آن نیز مردمی است و تلاش کانون‎ها به تولید و درآمدزایی معطوف شده تا در اجرای برنامه‎های فرهنگی با مشکلی مواجه نشوند.

مسئول دبیرخانه کانون‎های مساجد گلستان ابراز داشت: در این کانون‎ها در بخش‎های مختلف مهارت‎های زندگی، قرآنی، فرهنگی، هنری و پژوهشی، فعالیت‎های خوبی اعمال می‎شود و اعضاء این کانون‎ها نیز مطلوب هستند.

بیکی با بیان اینکه کانون‎های مساجد نیازمند تجهیزات است خاطر نشان کرد: در اوایل تیر ماه اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از طریق استانداری به کانون‎ها اختصاص یافت که طی دو ماه آینده این امکانات توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول