اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

توسعه مساجد در اولویت اقدامات فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی دشتستان تقویت می‌شود ‌گفت: توسعه مساجد در اولویت اقدامات فرهنگی است.

توسعه مساجد در اولویت اقدامات فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی ظهر امروز در بازدید از مصلای جمعه برازجان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی دولت خدمتگزار توسعه و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی است و در سال‌های اخیر این امر به جد در شهرستان دشتستان اجرایی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته شاهد هزینه‌کرد 100 میلیارد ریالی فرمانداری دشتستان در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی بوده‌ایم و در سال جاری نیز توجه ویژه‌ای به پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خواهیم داشت.

وی نماز جمعه را اثرگذارترین پایگاه فرهنگی کشور دانست و افزود: مصلای نماز جمعه از مهم‌ترین مراکز دینی و فرهنگی کشور است که در تمامی عرصه‌ها می‌تواند اثرگذار باشد و دشمنان همواره هراس خاصی از این مراکز دینی و فرهنگی داشته و خطبه‌های نماز جمعه را رصد کرده‌اند.

دهقائدی یادآور شد: توجه به توسعه و تکمیل مساجد و مصلی‌های نماز جمعه به‌عنوان مهم‌ترین و اثربخش‌ترین مراکز فرهنگی در شهرستان دشتستان در دستور کار مدیران اجرایی قرار دارد و در سال‌های گذشته به خصوص دو سال گذشته اقدامات شایانی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال گذشته از محل اعتبارات تملک و دارایی شهرستان دشتستان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای توسعه مصلی نماز جمعه دشتستان اختصاص یافت.

دهقائدی بیان داشت: در سال جاری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توجه خاصی به این مساله داشته‌ایم و 5 میلیارد ریال برای توسعه مصلی جمعه برازجان پیش‌بینی شده است.

وی متذکر شد: مساجد از پایگاه‌های مهم حضور اقشار مختلف جامعه و جوانان است و در این مراکر مهم باید به برنامه‌ها و مسائل فرهنگی، ورزشی، دینی و ... توجه داشته باشیم.

دهقائدی با تاکید بر اینکه در سال گذشته توجه خاصی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مصلای جمعه برازجان داشته‌ایم افزود: احداث کتابخانه دیجیتال در مصلای جمعه برازجان از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای توسعه فرهنگی این مصلی صورت پذیرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان تاکید کرد: خانه عالم و کتابخانه دیجیتال این مصلی با اعتبار 700 میلیون ریال احداث شده و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول