اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جهانی مسجد صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های مساجد فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد فارس در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) همزمان با هفته جهانی مسجد برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های مساجد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا باقری بعدازظهر امروز در ششمین جلسه ستاد برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی‌های 20 ساله اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی اول شهریور‌ماه در آستان مطهر حضرت احمدی و محمدی (ع) افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه سعی بر این است که توانمندی‌های اصحاب مساجد و به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در معرض دید عموم قرار گیرد و آثار برتر نیز در جشنواره کشوری به نمایش درمی‌آید.

باقری آخرین مهلت ارسال آثار را 10 مرداد‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: طبق فراخوان ارسال شده، اعضای کانون‌های مساجد این استان با مراجعه به مدیران کانون‌ها در مساجد و همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود ضمن تکمیل فرم‌های مربوطه می‌توانند برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس خاطرنشان کرد: پس از بررسی آثار ارسالی توسط کمیته آثار و تولیدات نمایشگاه، آثار منتخب کانون‌های مساجد این استان در رشته‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و هنری، دست‌ساخته‌ها، خلاقیت‌ها و اختراعات در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد برگزاری نمایشگاه "همپای محراب" در این دبیرخانه تصریح کرد: این ستاد تاکنون جلسات متعددی را در مورد شناسایی و چگونگی جمع‌آوری آثار و برپایی نمایشگاه برگزار کرده است و گروه‌های رصد مشغول شناسایی استعدادها و توانمندی‌های کانون‌های مساجد این استان هستند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول