اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات قشم خبر داد

گسترش فعالیت‌های تبلیغی در مساجد جزیره قشم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از اعزام 30 روحانی با هدف گسترش فعالیت‌های قرآنی و تبلیغات اسلامی از آغاز ماه مبارک رمضان در سطح جزیره قشم خبر داد.

گسترش فعالیت‌های تبلیغی در مساجد جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام احمد غلامی با بیان این مطلب گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان 30 روحانی از جمله مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم با حضور در مساجد سطح جزیره قشم اهمیت این ماه مبارک و ارزش‌های روزه داری را برای مردم تبیین کردند.

وی افزود: روحانیون اعزامی به مساجد سطح جزیره قشم، مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را با توطئه دشمنان و تهاجم فرهنگی آنان و نقش تاثیر گذار قرآن کریم در خنثی سازی خدعه و نیرنگ دشمنان آشنا می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: خوشبختانه با نگاه ویژه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در این شهرستان توسعه یافته که برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی در شهر قشم نمونه بارز آن است.

غلامی، برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در شهر قشم با حضور حجت الاسلام اسماعیل فلاح معاون پارلمانی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی به همراه روحانیون، فعالان فرهنگی و هیئت‌های مذهبی را نیز نشانه بارز توسعه فعالیت‌های تبلیغاتی در قشم با هدف خنثی سازی هجمه دشمنان نظام برشمرد.

وی همچنین از ساماندهی خانه‌های قرآنی در قشم نیز به عنوان دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی یاد و بیان داشت: با صدور هفت مجوز جدید خانه قرآن روستایی جزیره قشم توسط سازمان دارالقران کشور، شمار مکتب خانه‌های فعال در این جزیره به 10 مکتب خانه افزایش یافت.

این مسئول همچنین از ارسال پرونده صدور مجوز فعالیت چهار مکتب خانه دیگر روستایی به سازمان دارالقران به عنوان دیگر فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مساجد سطح جزیره قشم با حضور روحانیون اعزامی و مبلغان دینی و با شرکت مردم مومن و خداجوی جزیره قشم از آغاز ماه مبارک رمضان با برگزاری ویژه برنامه‌های این ماه مبارک شامل تلاوت قرآن کریم و ادعیه ماه مبارک رمضان و برپایی با شکوه نمازهای یومیه همانند سایر نقاط کشور رنگ و بویی خاص به خود گرفته است. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول