اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کانون‌های فرهنگی مساجد استان اردبیل:

260 کانون مساجد میزبان برنامه‌های رمضان است

خبرگزاری فارس: سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 260 کانون فرهنگی و هنری مساجد، برنامه‌های ویژه مناسبتی و فرهنگی این ماه را برگزار می‌کنند.

260 کانون مساجد میزبان برنامه‌های رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقاء ظهر امروز در نشست مشورتی با مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نیر اظهار داشت: این برنامه‌ها عمدتاً در قالب‌های فرهنگی و قرآنی ارائه شده و  بیشترین استقبال‌کنندگان آن جوانان هستند.

این مسئول با بیان اینکه در این ماه هزار ختم جمعی قرآن در اردبیل برگزار می‌شود افزود: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل پیش از ماه رمضان آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی اعلام کرده بود که برگزاری مسابقه کتبی و قرعه‌کشی طرح قرآنی 1446، برگزاری گفتمان‌های دینی و حلقه‌های تربیتی در موضوعات عقاید و احکام، مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد همزمان با هفته جهانی مساجد از مهمترین این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان با هدف ارتقای معنویت و آشنایی با معارف اسلامی و دینی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان با استفاده از ظرفیت مغتنم این ماه برگزار می‌شود.

سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل  نمایشگاه توانمندی ها کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل برپا می‌شود.

مسئول امور قرآن و نماز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل نیز ابراز داشت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان 31 مردادماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی عزت‌خواه در ادامه از فعالیت 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اردبیل خبر داد و افزود: توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری استان در 35 غرفه در محل نمایشگاه بین‌‌‌المللی اردبیل در معرض نمایش گذاشته می‌‌شود.

وی  بیان داشت: این قابلیت‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی، علمی و اجتماعی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه نیر هم در این جلسه با اشاره به نقش کانون‌های مساجد خواستار دقت در کار، حضور در مساجد، ایجاد پیوند بین اعضای کانون و پربار کردن برنامه‌های کانون‌های مساجد شد.

حجت‌الاسلام میکاییل مقدسی بیان داشت: مسجد کانون سجده و عبادت است و مسایل فرهنگی و عبادی مردم باید در مساجد رفع شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول