اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ خبر داد

تامین کتب مذهبی مورد نیاز مساجد ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ از تامین کتب مذهبی مورد نیاز مساجد این شهرستان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

تامین کتب مذهبی مورد نیاز مساجد ساوجبلاغ

حجت‌الاسلام علی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از وظایفی که بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، توسعه و ترویج کتابخوانی با محوریت کتب مذهبی و معنوی است.

وی تصریح کرد: به طور قطع در صورت جذب مردم به ویژه نسل جوان به فرهنگ کتابخوانی، بیش از گذشته می‌توانیم در راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب موفق عمل کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ با اشاره به گستاخی غربی‌ها علیه کلام‌الله مجید اظهار داشت: وقتی می‌بینیم یک فرد به اصطلاح کشیش به قرآن جسارت کرده و گستاخانه آن را به آتش می‌کشد، اما کشورهای غربی هیچ اعتراضی به این اقدام نمی‌کنند، به طور قطع دست‌هایی در کار است تا جوانان مسلمان را از کلام وحی و پیام الله دور سازد.

حاتمی تاکید کرد: غربی‌ها سال‌ها است که می‌خواهند قرآن در میان امت اسلامی منزوی باشد، چرا که تنها راه نجات بشریت از استکبار و استعمار غربی‌ها پیام اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به ماه پر فیض و برکت رمضان و گرایش بیشتر جوانان به کتب مذهبی در این ماه، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در ساوجبلاغ طرحی را در دست اجرا دارد تا در ماه مبارک رمضان کتب مذهبی مورد نیاز مساجد را تامین کند.

*توزیع بیش از 6 هزار جلد کتاب در مساجد ساوجبلاغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 6 هزار جلد انواع کتب مذهبی و دینی تهیه و در مساجد سراسر شهرستان توزیع شده است.

حاتمی گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت و تلاش داریم تا بخش اصلی نیاز مساجد شهرستان ساوجبلاغ به کتب فوق را تامین کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع برای تامین این تعداد کتاب نیازمند بودجه فرهنگی هستیم، چرا که کتبی که تا به امروز توزیع شده با همکاری دفتر امام جمعه بوده است و برای تداوم طرح فوق نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی هستیم.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول