اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زابل خبر داد

اهدای 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به ایتام زابل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زابل گفت: حامیان و خیرین شهرستان زابل در سال گذشته، مبلغ 2 میلیارد و 490 میلیون و 530 هزار ریال به ایتام اهدا کردند.

اهدای 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به ایتام زابل

محمدمهدی قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در قرآن کریم در زمینه احسان و نیکوکاری در ماه مبارک رمضان تأکید شده است و هر کس در این ماه پر برکت بر ایتام و مستمندان ترحم و زمینه یک وعده افطاری برای آنان را فراهم کند چندین برابر پاداش و لطف کرامت عطا خواهد کرد.

وی افزود: این شهرستان تعداد 917 نفر یتیم را در قالب طرح اکرام تحت حمایت‌های مالی و غیر نقدی تعداد 620 نفر حامی و خیر قرار داده که در سال گذشته، مبلغ 2 میلیارد و 490 میلیون و 530 هزار ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان و نیکوکاران و خیرین اهدا شد.

مدیر کمیته امداد زابل بیان داشت: این کمک‌ها در قالب اقلام ضروری زندگی و خدماتی و ساخت و تعمیر مسکن و ... در اختیار خانواده‌های یتیم دارای حامی که واجد شرایط باشند، قرار داده شده است.

قهرمانی همچنین گفت: مبلغ یک میلیارد و 820 میلیون ریال برای جهیزیه مزدوجین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زابل در سال گذشته هزینه شد.

وی افزود: در زمینه تسهیلات و کمک به امر مهم ازدواج در سال 1390 به تعداد 218 زوج تحت حمایت در قالب جهیزیه و هدیه ازدواج کمک نقدی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد زابل به خدمات دیگر این نهاد مردمی اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته به تعداد 159 نفر از افرادی که دچار حادثه آتش سوزی و مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی شدند به صورت ویژه موردی مبلغ 34 میلیون و 191 هزار و 680 ریال پرداخت شده است.

* اطعام 50 نفر از ایتام کمیته امداد خاش

منصور ایراندگانی مدیر کمیته امداد خاش گفت: تعداد 50 نفر از ایتام تحت حمایت این شهرستان توسط خیرین مسجد امام رضا (ع) شهرستان خاش همراه با مسئولان سطح شهرستان روزه خود را افطار کردند که این امر خداپسندانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول