اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

بررسی مشکل مزارهای زنجان در کارگروه امنیت قضایی

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان از ارجاع بررسی مشکلات مزارهای زنجان به کارگروه امنیت قضایی استان زنجان خبر داد.

بررسی مشکل مزارهای زنجان در کارگروه امنیت قضایی

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مشکل مزارهای شهر زنجان را موقوفه بودن زمین آن عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری توان مخالفت با کارهای انجام شده در مزارها را ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم اقدام به دفن اموات در هر جای خالی در دو مزار موجود در شهر زنجان می‌کنند، افزود: به مسائلی مانند مسیر لازم برای تردد در این مزارها توجهی نمی‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از اقدام شهرداری برای ملزم کردن خانواده‌ متوفی برای کاهش ارتفاع سنگ‌های یادبود خبر داد و گفت: این موضوع از طرق مختلف به اطلاع شهروندان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مزارهای بالا و پایین از لحاظ محیط زیست و بهداشت باید بررسی شود، تصریح کرد: به همین خاطر مشکلات این دو مزار در کار گروه امنیت قضایی استان زنجان بررسی می‌شود.

احمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه دو مزار فعال شهر زنجان توسط کدام ارگان اداره می‌شود، گفت: این مزارها توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه و هیئتی از معتمدان شهر زنجان اداره می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای استانداردسازی دستگاه‌های شهربازی زنجان تصریح کرد: اغلب دستگاه‌ها استانداردسازی شده و در حال حاضر فعالیت می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان اضافه کرد: چهار دستگاه شهربازی زنجان به دلیل استانداردسازی متوقف شده بودند که در حال حاضر موانع فعالیت دو دستگاه رفع شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول