اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

هدف نظام صالحین افزایش بصیرت نسل جوان جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز دشمن از هر منفذی برای رخنه در روح و جان نسل جوان استفاده می‏‌کند و هدف نظام صالحین افزایش بصیرت نسل جوان جامعه است.

هدف نظام صالحین افزایش بصیرت نسل جوان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در گردهمایی فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج شاهرود افزود: وظیفه و هدف شجره طیبه صالحین آگاهی‌بخشی و ارتقای بصیرت جوانان و نوجوانان برای مقابله با تهدیدات دشمنان است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا جوانان ما با ابعاد مختلف این تهاجم آشنا شوند و راه‌های مقابله با آن به آنها آموزش داده شود، بیان داشت: بسیج مستضعفین از بدنه مردم و خادم جامعه است و برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان با تغییر رویکرد فرهنگی و تشکیل نظام صالحین و هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در برابر این هجوم خاموش سنگر دفاعی ایجاد کرده است.

مطهری افزود: باید پایگاه‌های مقاومت که سنگر مقدم این دفاع هستند به نحوه مطلوب وظایف خود را انجام دهند.

همچنین فرمانده بسیج خاتم‏‌الانبیا شاهرود در این جلسه گفت: به توفیق الهی حلقه‌های اصلی و فرعی صالحین در پایگاه‌ها روند رو به رشد خوبی داشته است؛ بنابراین باید از مربیان کارآزموده استفاده کرد تا نتایج خوبی در آگاهی و روشنگری مسائل برای نوجوانان و جوانان داشته باشد.

عباس‏علی کاظمی درخصوص هیئت‌های امر به معروف تصریح کرد: هدف اصلی بسیج، نظام صالحین و هیئت‌های امر به معروف است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در اجرای این دو مقوله تلاش کرد؛ چراکه خودسازی فردی و اجتماعی افراد در نظام اسلامی در گرو این دو مقوله است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول