اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع تحکیم خانواده

سریال انیمیشن "با ما" در حوزه هنری کرمان تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: سریال انیمیشن 6 قسمتی"با ما" با موضوع تحکیم خانواده در این مجموعه تولید می‌شود.

سریال انیمیشن "با ما" در حوزه هنری کرمان تولید می‌شود

عباس سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: چهارشنبه‌های سینما اندیشه حوزه هنری استان کرمان به اکران فیلم اختصاص دارد که با توجه به مناسبت‌های هفته فیلم‌های سینمایی و یا کوتاه در این مکان اکران می‌شود.

وی افزود: علیرضا فدایی به عنوان مسئول جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده در سینما اندیشه انتخاب شده است.

سالاری عنوان کرد: کارگاه فیلمسازی نیز علاوه بر اکران فیلم و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی در سینما اندیشه برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در سینما اندیشه به طور معمول افراد متخصص در حوزه سینما حضور دارند و کار به صورت تخصصی انجام می‌شود.

سالاری از تولید فیلم‌های "دایک"، "شناسنامه گشمیران"، "قاصدک برو به خدا بگو" و "باغ ما که خشک نشده است" طی سال جاری در حوزه هنری استان کرمان خبر داد.

وی بیان داشت: فیلم مستند "باغ ما که خشک نشده" به کارگردانی مهدی میرزایی در واحد هنرهای تصویری این حوزه تولید شد و این فیلم روایت پیرمرد و پیرزنی است که به علت وجود قبور پاک 2 فرزند شهیدشان در روستایی به تنهایی زندگی می‌کنند.

سالاری گفت: فیلم مستند "قاصدک برو به خدا بگو" به کارگردانی حدیث کریمی‌فر در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمان تولید شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمان خاطرنشان کرد: این فیلم نمایشی است از ابراز توکل به ذات اقدس خداوند و آیین امیدواری در بین جمعی از بیماران مبتلا به سرطان که با وجود آگاهی از بیماری خویش همچنان امیدوارانه به زندگی ادامه می‌دهند.

سالاری اظهار داشت: سریال انیمیشنی "با ما" با موضوع تحکیم خانواده در شش قسمت در حوزه هنری استان کرمان تولید می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه خانواده‌ای تصویر می‌شود که هر بار با موضوعی در ارتباط با رفتار متقابل بزرگ‌ترها و کودکان دچار چالشی هستند که در محیطی صمیمی و با فضایی طنز مسئله خاتمه پیدا می‌کند.

سالاری از راهیابی پنج نمایش نامه "کمدی استشمامات"، "اگر موریانه‌ها بخندند"، "سوسه"، "و اینک چرخ اختراع شد" و "سگ گله" از حوزه هنری استان کرمان به جشنواره منطقه‌ای تئاتر ماه خبر داد.

این مسئول فرهنگی بیان داشت: حوزه هنری استان کرمان برای افزایش سطح کیفی نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره تئاتر ماه 2 نفر از استادان مطرح تئاتر کشور را به عنوان مشاور در کنار کارگردان‌ها در حوزه تئاتر کودک و تئاتر صحنه‌ای به کار می‌گیرد.

سالاری با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی صحنه‌خوانی در حوزه هنری استان کرمان بیان داشت: در این نشست‌ها مقالات تخصصی تئاتر خوانش و بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول