اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

ممیزی املاک بافت تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بافت گفت: ممیزی شهر بافت و سازماندهی املاک 80 درصد پیشرفت داشته که به زودی به اتمام می‌رسد.

ممیزی املاک بافت تکمیل می‌شود

رضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: در شهرداری بافت کارهای بسیار زیادی انجام شده، اما به دلیل اینکه شهرداری‌ها را خصوصی کردند درآمد آنها در شهرستان‌های کوچک کم شده است.

وی افزود: هر چه شهر از نظر اقتصادی قوی‌تر باشد، بنیه شهرداری‌ها هم قوی‌تر می‌شود در این شهرستان با وجود توان ضعیف مردم این شهر توسعه افقی زیادی یافته چنان که جمعیت 40 هزار نفری در یک‌ هزار و 400 هکتار پراکنده شده است.

شفیعی گفت: با این وجود شهرداری توانسته اقدامات قابل توجهی مانند زیرسازی پیاده‌روهای شهر بافت را انجام دهد به طوری که نسبت به پنج سال گذشته چند برابر شده است.

وی بیان داشت: ناوگان نقلیه شهرداری به‌روز و نو شده است و سالانه دو وسیله نقلیه به آنها اضافه می‌شود و کامیون‌های حمل زباله مکانیزه شده‌اند.

شفیعی عنوان کرد: نیروهای انسانی شهرداری سازماندهی شده‌اند و شهرداری از کارشناسان باغبانی، عمران، آی‌تی و مالی استفاده می‌کند تا کارها تخصصی و بهره‌بری بیشتری داشته باشد.

وی ابراز داشت: برنامه‌ریزی شهری بافت دارای طرح جامع و تفصیلی است که در سال 89 - 88 موفق به تأیید و ابلاغ شد، ممیزی شهر بافت و سازماندهی املاک 80 درصد پیشرفت داشته که به زودی به اتمام می‌رسد.

شفیعی با بیان اینکه پارک‌های شهرستان بافت کیفی‌سازی شدند و کمیت آنها بالا رفته است، افزود: پارک جنگلی کوهستان، فاز دوم پارک ولیعصر و پارک ساحلی که 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته به زودی تکمیل می‌شود و شهرک ترافیک از جمله اقدامات شهرداری در زمینه ایجاد پارک بوده است.

وی بیان داشت: در چند سال گذشته تا به حال برای آسفالت خیابان‌ها اقدامات زیادی انجام شده است.

شفیعی تصریح کرد: جدول‌ها در حاشیه خیابان‌ها تعویض و بازسازی شده و نصب سیستم الکترونیکی در واحد درآمد، شهرسازی و دایره فنی خدمات بهتر برای ارباب رجوع را به دنبال داشته است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت بازارچه میوه و تره‌بار، ساخت ایستگاه سی‌ان‌جی در ورودی جاده بافت ارزوئیه، ساخت پایانه مسافربری در ورودی سیرجان - بافت و ارزوئیه – بافت، توسعه فضای سبز، برگزاری همایش‌ها و کارهای فرهنگی مختلف و ... از دیگر اقداماتی است که شهرداری بافت انجام داده است.

شهردار بافت گفت: اگر ارگان‌های دیگر شهرداری را بهتر یاری کنند می‌توانیم بهتر و شایسته‌تر به مردم خدمت کنیم، اما در مجموع کارهای صورت گرفته در این شهر نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول