اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لیگ برتر فوتسال/

شهرداری تبریز نخستین حریف صبا شد

خبرگزاری فارس: صبای قم در نخستین دیدار خود در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حریف تیم فوتسال شهرداری تبریز شد.

شهرداری تبریز نخستین حریف صبا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با برگزاری آیین قرعه‌کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال رقبای خود در این دوره را بر اساس 24 هفته بازی‌های رفت و برگشت در حالی شناختند که نخستین دیدار تیم فوتسال صبای قم در لیگ جدید در تبریز برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی مسابقات فوتسال لیگ برتر در حالی انجام شد که در فاصله باقیمانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم باید در گام نخست برابر تیمی قرار بگیرد که با کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به تازگی جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده است.

بدین ترتیب تیم فوتسال صبای قم بعد از کسب مقام ششم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با سیدمهدی غیاثی و حسین گنجیان دو سرمربی خود، در لیگ چهاردهم با هدایت امیر شمسایی گام به مصاف رقبای لیگ برتری خواهد گذاشت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری تبریز در هفته نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز جمعه سیزدهم مرداد ماه به میزبانی تیم شهرداری تبریز به انجام خواهد رسید.

اما نگاهی به وضعیت تیم فوتسال صبای قم نشان می‌دهد که این تیم بعد از آغاز برنامه‌های آماده‌سازی خود با حضور امیر شمسایی سرمربی جدید خود، هر روز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کرده و صبا مصمم به حضوری موفق در لیگ جدید است.

تیم فوتسال صبای قم با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، دو دیدار تدارکاتی نیز با نظر شمسایی پیش‌بینی کرده است که در طول چند روز آینده با منصوری قرچک و نماینده‌ای از قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول