اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

توان شهرداری در راستای تحقق خواسته شهروندان به کار گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: آنچه در بضاعت شهرداری است متعلق به مردم است و تمام توان شهرداری در راستای تحقق خواسته‌های شهروندان به کار گرفته می‌شود.

توان شهرداری در راستای تحقق خواسته شهروندان به کار گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه سه و چهار اردبیل با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این مناطق این موفقیت‌ها را نتیجه تعامل خوب و سازنده میان اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری و مشارکت خوب شهروندان عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد برای خدمت‌رسانی به مردم، گام‌های ارزنده‌تری برداشته شود و تا هفته دولت اکثر پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شهردار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهر اضافه کرد: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که در بحث مالی، شهرداری با آن دست و پنجه نرم می‌کند برنامه‌های را در دستور کار قرار دادیم که اخیراً نتیجه آن آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، احداث و گسترش فضاهای سبز شهری، بهسازی حریم رودخانه و چندین پروژه ریز و درشت دیگر است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری همیشه در صدد رفع عیوب ترافیکی معابر بوده، از اصلاح تقاطع‌های حادثه‌ساز و غیر استاندارد سطح شهر خبر داد.

شهردار اردبیل با اعلام اینکه طرح اصلاح تقاطع‌های اردبیل در دست مطالعه است، تصریح کرد: به دلیل حفظ جان و مال شهروندان و همچنین تسریع و تسهیل در عبور و مرور و حمل و نقل، شهرداری برنامه‌های جامعی برای اصلاح و توسعه مهندسی معابر از بعد ترافیکی دارد و امیدواریم با همکاری ادارات ذیربط به خصوص شورای ترافیک استان و شهرستان بتوانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم. .

بدری با اشاره به سرعت عمل شهرداری در روند آسفالت معابر، افزود: برای پوشش حداکثری در خدمات عمرانی و بالابردن کیفیت پخش آسفالت در معابر چهار دستگاه خودروی سبک قیر‌پاش به ناوگان خدمات موتوری شهرداری افزوده خواهد شد.

وی در بازدید از روند اجرایی جدول‌گذاری و آسفالت محلات اسلام آباد، شهریار و خیابان گلمغان از اقدامات شهرداری منطقه 3 در خصوص خدمت‌رسانی به شهروندان بخصوص محلات محروم تقدیر کرد و نتایج این بازدید را در راستای توجه به محلات محروم و خواسته‌های اهالی لازم دانست.

شهردار اردبیل همچنین از پروژه‌هایی چون آسفالت کوچه‌های سیدآباد راه کلخوران، دیواره‌سازی با سنگ در رودخانه رحیم‌ طیار، پیاده‌روسازی و بهسازی تپه تاریخی سربند، جدول‌گذاری و آسفالت محلات اوتچی بازار، شهرک وصال، جدول‌گذاری و احداث رفوژ محوطه ترمینال بزرگ مسافربری احداث کانال در شهرک سینا، آسفالت و جدول‌گذاری 25 متری ترمینال، نرده‌کشی وسط رفوژ در کمربندی دوم از میدان سینا به طرف میدان جانبازان و تعدادی دیگر از پروژه‌ها از نزدیک بازدید کرد و دستور تسریع در ادامه روند پروژه‌ها را صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از جمله پروژه‌های دیگری که مورد بازدید قرار گرفت، آسفالت کوچه‌های خیبر، اجرای کانال سنگی در کمربندی دوم از پل ارجستان به طرف میدان کشاورز سمت راست و چندین پروژه جدول‌گذاری و آسفالت کوچه‌ها بود.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول