اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

از عزم مدیران شهرداری حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: عزم و نگاه بلند مسئولان شهرداری و برنامه‌های این نهاد برای توسعه شهر قم کاملاً جدی است و باید از آن حمایت کرد.

از عزم مدیران شهرداری حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این نشست طی سخنانی از شهرداری به عنوان یکی از نهادهای مدنی پیشرو در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه، همراه با مسئولیت‌ها و وظایف متنوع و مهم نام برد و اظهار کرد: انجام بسیاری از فعالیت‌ها، از امور جزیی گرفته تا مباحث مهم و کلانشهری بر عهده این نهاد خدمتی بوده و عموم شهروندان، جامعه هدف این سازمان بزرگ را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شهرداری کلانشهر قم تصریح کرد: استان بودن شهر قم و بعد فرهنگی، زیارتی آن اهمیت خاصی به تشکیلات شهرداری بخشیده و این مجموعه را در پیشانی خدمت قرار داده است.

استاندار قم عمران و آبادانی شهر مقدس قم را مسئولیتی خطیر و بزرگ خواند و با اشاره به اینکه چنین مسئولیت بزرگی، نیازمند افراد و اندیشه‌های بزرگ و متعالی است افزود: عزم و نگاه بلند مسئولان شهرداری و برنامه‌های این نهاد برای توسعه شهر قم کاملاً جدی است و باید از آن حمایت کرد.

پیریایی با بیان اینکه همه باید شهرداری را در رسیدن به اهداف بلند خود یاری و همراهی کنند گفت: شهرداری باید تلاش کند تا با تغییر نوع نگاه‌ها در خصوص ضرورت و اهمیت خدمت به قم، مجموعه حمایت‌های قانونی و جمعی نسبت به این نهاد را جلب کند.

وی با اشاره به اینکه اصل، در مدیریت عالی استان و مجموعه‌های مرتبط با شهرداری، برقراری تعامل سازنده و تقویت و حمایت از شهرداری است افزود: مسئولان شهرداری هم باید بسترها و زمینه‌های تحقق چنین رویکردی را فراهم کنند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم پرهیز مسئولان مدیریت شهری از ورود به عرصه‌های غیر تخصصی و حاشیه‌ای خاطر نشان کرد: جنس کار شهرداری از جنس خدمات شهری است و ورود به سایر حوزه‌ها، تشکیلات شهرداری را از رسیدن به اهداف اصلی خود به دور خواهد ساخت.

پیریایی اجرای پروژه‌های عمران شهری را یکی از زمینه‌ها و مسئولیت‌های کاری شهرداری دانست و گفت: پیشبرد برنامه‌های این حوزه نیازمند مشارکت فعال سرمایه‌گذاران بوده و شهرداری باید با شناسایی و احصاء دقیق ظرفیت‌های استانی، ملی و فراملی در این بخش، در صدد اجرای سریع و موفق طرح‌های عمرانی باشد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رضایتمندی مردم در فعالیت‌های شهرداری قم اظهار کرد: اصل کرامت و تکریم مردم و مخاطبین از جمله موضوعاتی است که در شهر کریمه اهل بیت به صورت ویژه مدنظر قرار داشته و تجلی آن در تمام سطوح فعالیتی شهرداری ضروری است.

استاندار قم همچنین بر لزوم مراقبت جدی از بیت‌المال و دقت در نگهداری و استفاده از امکانات مادی و معنوی در اختیار مجموعه بزرگ شهرداری تاکید کرد.

در این جلسه دلبری شهردار قم نیز طی سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در بخش‌های مختلف، از اهتمام و حمایت‌های ویژه استاندار قم از طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با حمایت‌های مدیریت عالی استان و همراهی و همدلی تمام مجموعه دستگاه‌های اداری استان، بتوانیم گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت کلانشهر قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع و آبروی نظام برداریم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول