اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

اجرای 130 ویژه‌برنامه قرآنی در ماه رمضان در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای 130 ویژه‌برنامه قرآنی در ماه رمضان در آبپخش خبر داد.

اجرای 130 ویژه‌برنامه قرآنی در ماه رمضان در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد نجفی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگا‌ه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: توسعه فرهنگی آبپخش یکی از اهدافی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در دستور کار خویش قرار داده و از تمام توان برای تحقق این توان بهره می‌بریم.

وی افزود: در زمینه هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، خطاطی و ... پتانسیل و توان بالایی در آبپخش وجود دارد و در ماه‌های اخیر با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد این آثار را به شهروندان آبپخشی عرضه داشته‌ایم.

نجفی خاطر نشان کرد: فعالیت انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری در آبپخش از مسائل مهمی است که توسعه فرهنگی آبپخش را تسریع بخشیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: انجمن ادبی آبپخش در دو سال اخیر فعالیت‌های چشمگیری داشته و در شب شعرهای متعدد همگان به طور مستقیم در جریان این فعالیت‌ها قرار گرفته‌اند.

نجفی ادامه داد: تبلور فعالیت انجمن شعر و ادب فارسی آبپخش در مناسبات ملی و مذهبی و سالروز تولد شعرای فارسی و ایرانی است.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر پنجره در آبپخش اظهار داشت: متقارن با ایام ماه مبارک رمضان مراسم شب شعر پنجره با حضور شاعرانی از آبپخش و شبانکاره برگزار شد.

نجفی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این شب شعر اشعار خود در قالب آزاد و یا موضوعاتی چون رمضان، میهمانی خدا، غفران الهی، رحمت و برکت الهی را برای حاضرین قرائت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش اذعان داشت: انجمن شعر و ادب آبپخش عموما توسط نسل جوان اداره می‌شود و این مهم نشان از عمق فعالیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در نسل جوان جامعه است.

نجفی با اشاره به مشارکت هفت شاعر در این مراسم افزود: هادی بنافی، مریم دهقانی‌مجرد، فاطمه شبانکاره، فاطمه زاهدپور، شکوفه شادکام، مهدیه کفایی و شاعر پیشکسوت علی طوسی از جمله افرادی بودند که در این مراسم به قرائت اشعار خود پرداختند.

وی از اجرای 130 ویژه‌برنامه قرآنی در ماه رمضان در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: این برنامه‌ها در مساجد و منازل به صورت قرائت و تفسیر با همکاری فعالان مذهبی و قرآنی با کیفیت مطلوبی برگزار شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول