اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

"رمضان و وقف در استان یزد" موضوع چهارمین نشست یزدشناسی

خبرگزاری فارس: به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، چهارمین نشست از سلسله گفتگوهای یزدشناسی با موضوع "رمضان و وقف در استان یزد" برگزار می‌شود.

"رمضان و وقف در استان یزد" موضوع چهارمین نشست یزدشناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای انتقال و شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم مردم خداجوی استان یزد در زمینه رمضان و وقف، در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های یزدشناسی، موضوع "رمضان، وقف در استان یزد" مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

محمدرضا ملک ثابت، مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در این زمینه اظهار داشت: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و با حضور علاقمندان به فرهنگ و تاریخ یزد، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های یزدشناسی با محوریت رمضان و وقف در استان یزد، برگزار خواهد شد.

در این نشست قرار است حجت‌الاسلام حاتمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمدجواد عرفان‌فر، نویسنده کتاب‌های فهرست اسناد موقوفات یزد و خانم رمضان‌خانی، پژوهشگر فرهنگ عامه یزد به ایراد سخن بپردازند.

زمان برگزاری این نشست از ساعت 18 تا 20:30 و مکان برگزاری، سالن اجتماعات امامزاده سید جعفرمحمد واقع در بلوار جمهوری اعلام شده است.

سلسله نشست‌های یزدشناسی به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون در هر نشست که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، یکی از موضوعات و ابعاد تاریخی استان یزد مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول